امیر یاری در همایش صیاد شیرازی و هوانیروز:

هوانیروز آماده انجام همه مأموریت‌هاست

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: همانگونه که در گذشته هوانیروز پا در رکاب و در صحنه‌ها حاضر بود، امروز هم تحت فرمان سلسله‌مراتب، آماده انجام همه مأموریت‌هاست.
کد خبر: ۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹ - 18July 2013

هوانیروز آماده انجام همه مأموریت‌هاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش در همایش شهید صیاد شیرازی و هوانیروز که عصر دیروز برگزار شد، گفت: صیاد شیرازی بدون هیچگونه تعارف یک اسوه و الگوی واقعی و از جهات مختلف اثرگذار است.

وی افزود: گنجینهها و لایحههای پنهانی در دفاع مقدس داریم که نتوانستیم آنها را ثبت کنیم اما برگزاری اینچنین همایشهایی میتواند ما را در این مسیر کمک کند.
 
فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: با بیش از 100 نفر از پیش کسوتان تماس گرفتیم که حدود 30 نفر از آنها خاطراتشان را گفتند که این کار باید تداوم پیدا کند و اسناد برای آیندگان ثبت و ضبط شود.
 
یاری تأکید کرد: همانگونه که هوانیروز در دفاع مقدس دارای کارنامه درخشانی است الآن هم در حوزه عملیاتی، لجستیکی، آموزش، فناوری و نیروی انسانی حرفهایی برای گفتن دارد و به نقاط خوبی رسیدهایم.
 
 
امیر یاری با بیان اینکه بسیاری از آثار شهدا و جانبازان و پیشکسوتان باید ثبت و ضبط شود، گفت: همانطور که هوانیروز در گذشته در کردستان دوران دفاع مقدس و مردم یاریها و... کارنامه درخشانی داشته است شاگردان و وارثان آنها نیز در هوانیروز الگو گرفتهاند و ما مطمئناً در آینده شاهد موفقیتهای بیشتری خواهیم بود.
 
وی افزود: از لحاظ دفاعی لوجستیکی، فناوری و آموزشهای نیروی انسانی هوانیروز پیشرفتهای خوبی داشته و همین امسال برای اولین بار در طول تاریخ هوانیروز عملیات فورمیشن را در دو استان انجام دادیم.
 
فرمانده هوانیروز ارتش خاطر نشان کرد: همچنین به دست فرمانده محترم نزاجا سیمیلاتور بالگرد 214 پای متحرک شبیه سازی شده ساخته شد که ایران اولین کشور بعد از کشور سازنده آن است که به این موفقیت دست مییابد.
نظر شما
پربیننده ها