مهدی صیاد شیرازی:

ایمان، توکل و قدرت فرماندهی شهید صیاد در مدیریت شرایط بحران

فرزند شهید صیاد شیرازی با اشاره به اینکه مجموعه هوانیروز از بدو تاسیس و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس و بعد از آن نقش ارزشمندی داشته است، گفت: ایمان، توکل و قدرت فرماندهی صیاد شیرازی در مدیریت شرایط بحرانی مثال زدنی است.
کد خبر: ۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵ - 18July 2013

ایمان، توکل و قدرت فرماندهی شهید صیاد در مدیریت شرایط بحران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مهدی صیاد شیرازی در همایش شهید صیاد شیرازی و هوانیروز با ذکر خاطره ای اظهار داشت: در نوجوانی من و در یک سفر پدر بزرگوار از ما خواستند تا با هیئت معارف جنگ به کردستان برویم خاطرات دفاع مقدس را به صورت صوتی و تصویری ثبت و ضبط کنیم.

وی افزود: ما سوار هلیکوپتر شدیم از خصوصیات پدر مسلط بودن به مناطق کردستان و مناطق جنگی و قدرت فرماندهی ایشان بود و گاهی برادران هوانیروز و خلبانان را هدایت میکردند که به خاطر تجربه 8 سال دفاع مقدس و تعاملات و ارتباطات با برادران هوانیروز بود.
 
مهدی صیاد شیرازی تصریح کرد: نزدیک زمان مغرب و عشا و غروب آفتاب بود و همزمان خلبان به پدر بزرگوار ما گفت که سوخت هلیکوپتر در حال تمام شدن است و یک وضعیت ویژه به وجود آمد و خلبان از پدرم درخواست کرد که در همین مناطق کوهپایه ای کردستان بنشینیم.
 
وی افزود: پدر بزرگوار گفتند ما حتما باید موقع نماز در مقصد باشیم و شما توکلت به خدا باشد و خلبان هم گفت" انشاء الله با همین شرایط اضطراری به مقصد میرسیم".
 
مهدی صیاد شیرازی تصریح کرد: در یک شرایط بحرانی با آرامش نزدیک اذان مغرب به مقصد رسیدیم و هم به نماز رسیده و هم در یک شرایط بحرانی در محل مذکور فرود آمدیم که نشان از ایمان و توکل و قدرت فرماندهی پدر بزرگوار در مدیریت شرایط بحرانی داشت.
 
وی اظهار داشت: مجموعه هوانیروز از بدو تاسیس و بعد از انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و پس از آن در کشور نقش ارزشمندی داشته و دارای خاطرات گسترده ای است و شهدای بزرگواری مانند شهید شیرودی و شهید کشوری از جمله مهمترین افراد این مجموعه بودهاند.
 
مهدی صیاد شیرازی افزود: خاطرات عزیزان هوانیروز در مجموعه معارف جنگ تبدیل به کتاب میشود و در گروه پژوهشی شهید صیاد شیرازی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
وی گفت: یکی از ویژگی های مهم هوانیروز ولایتمداری، ایمان، تقوا، توان عملیات، استراتژیهای هوایی، دفاع از حریم هوایی کشور است که از این نیرو یک الگو می سازد.
 
مهدی صیاد شیرازی اظهار داشت: افراد هوانیروز در کمک به سیل زدگان نقش پشتیبانی و حفظ امنیت کشور وارد میدان شدهاند که الحمدالله این زحمات تا به امروز ادامه داشته است.
 
وی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرفتهای مادی و معنوی هوانیروز  با برنامه ریزی مسئولان ذیربط ادامه یابد و ان شاء الله در آینده این مجموعه مایه افتخار بیشتر باشد.
 
مهدی صیاد شیرازی خاطر نشان کرد: توجه به ولایتمداری و خشنودی خدا، امام زمان و مقام معظم رهبری باید برای هوانیروز مورد توجه قرار گرفته تا بهره کافی و پیشرفت در صحنه های نظام و انقلاب ادامه یابد.
نظر شما
پربیننده ها