سردار سلطانی خبر داد

بازمهندسی سایت راهور 120

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی با اشاره به انتقادات مردم در خصوص عدم دسترسی به سایت راهور 120، گفت: پس از دریافت بازخوردهای مردم، اقدام به بازمهندسی آن کردیم.
کد خبر: ۱۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳ - 26February 2014

بازمهندسی سایت راهور 120

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار مجید سلطانی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا، با اشاره به ارائه 30 میلیون خدمت الکترونیکی پلیس به مردم و برون سپاری آنها در سالهای گذشته، اظهار کرد: ناجا با ارائه سه خدمت به مردم راه خود را آغاز کرد، به طوری که پلیس+10، یادگار دورانی است که تنها تعداد محدودی خدمت به جامعه ارائه میشد، اما امروز، پلیس از تمام ظرفیتهای خود برای افزایش این تعداد بهره برده است.
 
وی ادامه داد: خدمات پلیس به مردم دارای محدودیت نیست، چراکه نیازهای متغیر جامعه، تغییر در نوع، کیفیت، کمیت و روش های ارائه خدمت را نیز میطلبد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تا سال گذشته، ناجا خدمت اینترنتی ارائه نمی کرد، اظهار کرد: تا سال 91، بیشترین حجم خدمات پلیسی، در دفاتر پلیس+10 بود، اما امسال با توجه به نیاز جامعه، شاهد رونمایی از چندین خدمت اینترنتی در این نیرو، از جمله خدمات سازمان نظام وظیفه عمومی و راهور 120، بودیم.
 
سلطانی، بازمهندسی ارائه خدمات پلیسی را یکی از برنامههای جاری نیروی انتظامی برشمرد و تاکید کرد: بازخورد مردم به خدمات جدید ناجا، بستر بازمهندسی آنها را فراهم میآورد تا در صورت وجود مشکلات، بتوانیم، با توجه به ماموریتهای تعیین شده، آنها را برطرف کنیم.
 
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا به برخی از انتقادهای وارده به سایت راهور 120 از سوی مردم اشاره کرد و گفت: وقتی سایت و یا سیستم جدیدی قرار است ارائه شود آزمایشات و پیشبینیهای لازم برای پیک مراجعهکنندگان، انجام و محاسبه میشود، اما تا زمانی که زیر بار نرفته، نمیتوانیم مشکلات آن را رفع کنیم؛ در خصوص سایت راهنمایی و رانندگی نیز همینطور بود.
 
وی خاطرنشان کرد: در مورد سایت راهور 120، پس از دریافت بازخوردهای مردم از طریق نظرات ارسال شده در سایت و تماسها با 197، متوجه مشکلات سختافزاری و نرمافزاری آن شده و اقدام به بازمهندسی و ارتقای آن کردیم.
 
سلطانی در پایان به تعامل تنگاتنگ با سازمان مخابرات نیز تاکید کرد و گفت: در لایه مهندسی، ارتباط خوبی با این سازمان داریم و در این حوزه از نظرات هم استفاده میکنیم.
نظر شما
پربیننده ها