عبدالرضا عزیزی:

اشتغال زایی مهم‌ترین نتیجه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نیرو و توان داخلی، استفاده نکردن از کالاهای خارجی و مهم‌تر از همه، "اشتغال" از نتایج حاصل از اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است.
کد خبر: ۱۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰ - 26February 2014

اشتغال زایی مهم‌ترین نتیجه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

"عبدالرضا عزیزی" نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: جامعه ما از بهترین مدیران، مدبران و مجتهدین برخوردار است. نیروی انسانی که در کشور فعالیت میکند همه بسیجی هستند و برای تحقق آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

وی افزود: ما پیشرفتهای زیادی در زمینه سلولهای بنیادی، انرژی هستهای و سایر قسمتها داشتیم. باید تمام افراد جامعه پای کار بیایند تا سیاستهای اقتصاد مقاومتی محقق شود و دیگر نیازی به واردات از خارج کشور نباشد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: ما باید تولیدات داخلی را که باعث سرافرازی و اقتدار کشور است افزایش دهیم و تکیه بر خرید اجناس، از خارج کشور نکنیم. باید هر ۳ قوه عزم خود را در مسیر عزت و سربلندی نظام اسلامی مصروف کنند و با سرعت عمل بسیار بالا تلاش کنند تا مطالبات رهبر فرزانه انقلاب را برآورده شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مطالبات مقام معظم رهبری در هر زمینهای برآورده شود ایران مدینه فاضله میشود.

عزیزی گفت: افزایش تولید، استفاده از نیرو و توان داخلی، استفاده نکردن از کالاهای خارجی و مهمتر از همه "اشتغال" از نتایج حاصل از اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی با بیان اینکه باید اقتصاد متکی به نفت را به اقتصاد منابع طبیعی و تولیدات داخلی تبدیل کنیم، افزود: باید سیاستهای کل اقتصاد مقاوتی را در کشور اجرا کنیم تا هر چه سریعتر حماسه اقتصادی در کشور رقم بخورد. مکر و حیله آمریکا به واسطه اقتصاد مقاومتی بر ملا خواهد شد.

عزیزی گفت: ما باید از تولید کنندگان داخلی حمایت کنیم و مهمترین روش برای اجرای سریع اقتصاد مقاومتی استفاده از تولیدات داخلی است. باید به سمت تولید در کشور به وسیله منابع غیر نفتی برویم و از منابع نفتی دوری کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار