به مناسبت گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی

همایش "سپید جامگان آسمانی" در یزد برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: به مناسبت شهادت دکتر محمد علی رهنمون و روز بسیج جامعه پزشکی، همایشی با عنوان "سپید جامگان آسمانی" در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰ - 27February 2014

همایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، "دکتر جواد قادری" مسئول بسیج جامعه پزشکی استان یزد از برگزاری همایش گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی در هشتم اسفند ماه خبر داد و اظهار داشت: این همایش در راستای گرامیداشت شهادت دکتر محمد علی رهنمون و روز بسیج جامعه پزشکی بر پا خواهد شد.

وی در این رابطه اظهار کرد: همایش گرامیداشت روز هشتم اسفندماه که یاد آور ایثار و از خود گذشتگی سپید جامگان آسمانی است و مزین شده به روز بسیج جامعه پزشکی در کشور، در سالن اجتماعات شهید علیزاده در محل مجتمع آموزشی پژوهشی امام رضا واقع در بلوار دانشجو یزد، برگزار میشود.

قادری با بیان اینکه شالوده بسیج جامعه پزشکی در راستای رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار محروم تشکیل شده است گفت: گسترش و اشاعۀ تفکر دینی، ایثار، شهادت و فرهنگ مقدس و معنوی بسیج در جامعه پزشکی، تلاش در راه گسترش و ارتقای اخلاق پزشکی و ارائه الگوهای علمی و عملی در جامعه پزشکی از اهداف این سازمان در برگزاری این مراسم است.

وی در رابطه با نحوۀ برگزاری این همایش گفت: این همایش با حضور دکتر سید مسعود خاتمی رئیس مجمع سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و عضو هیئت علمی دانشگاه بقیةالله تهران برگزار می شود.

نامگذاری بسیج جامعه پزشکی در روز هشتم اسفند ماه به مناسبت بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه (س) در عملیات والفجر ۸ در سال ۱۳۶۴، میباشد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار