سردار نصیری عنوان کرد

نمایش توان نظامی و امنیتی بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به حضور مقتدرانه ۳۴ گردان بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس گفت: دریادلان بسیجی استان تهران بار دیگر اقتدارشان را به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر: ۱۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹ - 28February 2014

نمایش توان نظامی و امنیتی بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "علی نصیری" فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران صبح امروز در صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به کیفیت برگزاری این رزمایش گفت: به فضل خداوند متعال رزمایش الی بیت المقدس استان تهران بهطور همزمان در پنج استان دیگر و با استعداد ۳۴ گردان دریادلان بسیجی استان تهران در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تاکید بر اینکه رزمایش الی بیت المقدس استان تهران در منطقهای به پهنای ۲۶۰ کیلومتر مربع برنامهریزی شده است و بسیجیان سلحشور استان تهران با حضور پرشور و مقتدرانه خود در این رزمایش بار دیگر توان بالای نظامی، امنیتی و آمادگی خودشان را به رخ جهانیان میکشند.

وی در ادامه افزود: رزمایش الی بیت المقدس سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور دریادلان بسیجی ۱۵ ناحیه شهرستانی در منطقههای عمومی استان تهران بهطور همزمان در حال برگزاری است.

سردار نصیری گفت: همچنین دریادلان بسیجی نواحی ری، باقرشهر و اسلامشهر در منطقه عمومی شهرستان ری همزمان با بسیجیان شهرستانهای استان تهران تاکتیکهای عملیاتی را به نمایش میگذارند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اهداف این رزمایش گفت: توانایی و ارزیابی فرماندهان در سطوح مختلف در روش هدایت عملیات پدافند غیرعامل و مقابله با تهدیدات و حملات دشمن، افزایش توانمندیهای بسیجیان در مقابله با بحرانها، افزایش کیفی آموزش و تمرینات عملی آموزشها، افزایش مهارت و... از جمله اهداف این رزمایش است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رزمایش الی بیت المقدس با حضور گردانهای امام علی(ع)، امام حسین(ع)، کوثر و بیتالمقدس برگزار میشود، عنوان کرد: افزایش توان و آمادگیهای رزمی بسیجیان، تقویت روحیه ایثارگری، افزایش مهارتهای عمومی ارکان و اجزای گردانهای کوثر و بیتالمقدس و کوثر متناسب با مأموریتها و به منظور یادآوری و بازآموزی آموزشها برای ارکان گردانها از جمله مباحثی است که در دستور کار این رزمایش قرار گرفته است.

نصیری از حضور گردانهای امام علی(ع)، الزهرا(س)، امام حسین(ع)، عاشورا، بیتالمقدس و کوثر در این رزمایش خبر داد و گفت: صبحگاه مشترک این رزمایش با حضور گردانهای الزهرا(س)، امام حسین(ع) و عاشورا برگزار میشود و گردانهای امام علی(ع)، بیتالمقدس و کوثر در رزمایش شرکت میکنند.

وی افزود: سه گردان کوثر خواهران شهرستانهای ری، ورامین و اسلامشهر عملیات امداد و نجات را تمرین خواهند کرد.

سردار نصیری آموزشهای نظامی، راهپیمایی شبانه و صبحگاه مشترک را از جمله برنامههای این رزمایش برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تاکید بر اینکه گردانهای بیتالمقدس که شامل حلقههای صالحین پایگاههای مقاومت است، تصریح کرد: این گردانها با برگزاری ویژه برنامههای معنوی و فرهنگی اهداف فرهنگی و تربیتی خود را دنبال میکنند.

نظر شما
پربیننده ها