سردار جعفری‌نسب مطرح کرد

حمایت‌ مردم عامل موفقیت‌های نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: رفتار نیروی انتظامی باید آبرومند باشد و اگر پشتیبانی مردم از نیروی انتظامی در ماموریت‌ها نباشد، هرگز به موفقیت دست نخواهیم یافت.
کد خبر: ۱۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸ - 28February 2014

حمایت‌ مردم عامل موفقیت‌های نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مسعود جعفری نسب" فرمانده انتظامی مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: شهرستانهایی که نوپا هستند، اولین فرمانده سختیهای زیادی را متحمل میشود و با فضای سختی برای کار مواجه میگردد.

وی با بیان اینکه نظام ایران یک نظام منحصر به فرد است، تصریح کرد: پایههای اصلی این نظام مردم هستند و اگر در ۳۴ سال توانستیم این چنین رشد داشته باشیم به دلیل پایبندی همین مردم به نظام است.

سردار جعفری نسب خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه حاضرند و حضورهای حماسی چون ۲۲ بهمنها را خلق کردهاند و دفع هر فتنهای که در طول این انقلاب به راه افتاده است را دستگاههای امنیتی مدیریت نکرده است، بلکه مردم آتش فتنهها را خاموش کردهاند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران با تاکید بر اینکه باید طوری عمل کنیم تا این نظام را به بهترین شکل به دنیا عرضه کنیم، عنوان کرد: اسلام یک دین بشر دوستانه و دین رحمت الهی است و علت نزول آن از خداوند ارتقای بشریت و به کمال رساندن ما بوده است.

سردار جعفری نسب تصریح کرد: هر کسی که در این نظام مسئولیت میگیرد باید به دنبال ایجاد تغییرات و تحول باشد وشان مردم را رعایت نماید.

وی با بیان اینکه پلیس در جمهوری اسلامی ایران منحصر به فرد است، گفت: امروز در دنیا پلیس حافظ منافع یک درصد از مردم است و ۹۹ درصد دیگر مجبور به تحمل این یک درصدها هستند اما در ایران همه مسئولین هم منافع حاکمیت را به نام اسلام دنبال میکنند و هم حاکمیت اسلامی که مردم دنبال کردهاند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران با اشاره به بیکاری فراوان در استان، اذعان کرد: با وجود این همه بیکار باید روزها صدها جنایت در استان صورت بگیرد اما چون زیر ساخت خانواده محکم است برای دلایل مادی دست به هر جنایتی نمیزنند اما در کشورهایی چون انگلیس و آمریکا که مردم تحت شدیدترین تدابیر امنیتی قرار دارند، امنیت وجود ندارد.

سردار جعفری نسب با بیان اینکه آنچه که مردم از امنیت میخواهند امنیت میدانی است، اظهار کرد: رفتار نیروی انتظامی باید آبرومند و درخورشان مردم باشد، اگر که این مردم پشتوانه نیروی انتظامی در ماموریتها و کارهایمان نباشند هرگز به موفقیت دست نخواهیم یافت.

وی تاکید کرد: تفکر ما در این استان تکریم مردم است، مردم مازندران همانند تمام ایران اسلامی شریف و آبرومند هستند و با وجود ورود خرده فرهنگهای مختلف و هجمه فرهنگی زیاد نتوانسته در آنها تغییری ایجاد کند.

سردار جعفری نسب همچنین خواستار تعامل فرمانده و دستگاه امنیتی شهرستان با ادارات و نهادها شد و خاطرنشان کرد: پلیس باید مرد میدان و شمشیر نظام باشد و تعامل را در این شهر برقرار کند، سلیقهای عمل نکند، چرا که پاسخی نخواهد داشت، نیروی انتظامی پتانسیلی دارد که به تمام دستگاهها میتواند بهترین خدمات را ارائه کند.

گفتنی است در این مراسم سید علی اکبر موسوی پس از ۳۱ سال و ۶ ماه خدمت در نیروی انتظامی بازنشسته و سرهنگ نریمانی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فریدونکنار معرفی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار