"مهمان داریم" فیلمی با طعم دفاع مقدس

قصه فیلم در مورد پیرمرد و پیرزنی است که به همراه فرزند جانبازشان زندگی می کنند ، اعضاء این خانواده تلاش می کنند تا مقدمات استقبال از مهمانی که در راه است را فراهم و خانه را برای پذیرایی از او آماده کنند .
کد خبر: ۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴ - 27May 2013

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمدمهدی عسگرپور کارگردان فیلمهای سینمایی  قدمگاه، اقلیما وهفت و پنج دقیقه در گفتگوبا خبرنگار دفاع پرس گفت : قصه فیلم در مورد پیرمرد و پیرزنی است که به همراه فرزند جانبازشان زندگی می کنند ، قرار است که به زودی برای آنها مهمان بیایید و آنها تلاش می کنند تا مقدمات استقبال از این مهمان را فراهم و خانه را برای پذیرایی ازاو آماده کنند. تدوین فیلم توسط حسین معینی در حال انجام است و تا یک هفته دیگر به پایان می رسد . تهیه کننده فیلم منوچهر محمدی و مدیر فیلمبرداری آن محمد آلادپوش است.

وی در ادامه افزود : فیلم محصول حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است و با بودجه ای که در حال حاضر بودجه متوسطی به شمار می آید، ساخته شده است . کپی نهایی فیلم تا دو ماه دیگر آماده و تحویل حوزه هنری داده می شود، در مورد اینکه فیلم در جشنواره شرکت داده می شود یا قبل از آن در سینماها اکران می شود حوزه هنری تصمیم می گیرد .

دیگر عوامل "مهمان داریم" عبارتند از طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح چهره پردازی: مهردادمیرکیانی، صدابردار: ساسان نخعی، تدوین: محمد رضا مویینی، دستیاراول کارگردان: لیلا رنگرزان، برنامه ریز: امین قوامی، دستیار اول فیلمبردار: مهردادلشگری، منشی صحنه: نفیسه ذاکری، عکاس: مهدی دل خواسته، مدیر تولید: مجید کریمی ، بازیگران: پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، معصومه قاسمیپور، مهدی صادقی و محمد صادقی.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار