سردار سرتیپ سید مسعود جزایری تاکید کرد

موزه انقلاب اسلامی مدل موفق مدیریت اسلامی، انقلابی و جهادی

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نمایش‌دهنده مدل موفق مدیریت اسلامی، انقلابی، جهادی و عالمانه خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰ - 03March 2014

موزه انقلاب اسلامی مدل موفق مدیریت اسلامی، انقلابی و جهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز در مراسم "گردهمایی مدیران و مجریان و کارشناسان پروژههای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس" که در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شده است ضمن عرض خیرمقدم و خوشآمدگویی به پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: شما یادگاران دفاع مقدس، یادگاران صدیق برپایی انقلاب اسلامی هستید.

وی با تقدیر از سرلشکر بسیجی دکتر "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که از مشوقان اصلی برپایی این موزه است، افزود: با عنایت و همکاری ایشان شاهد برپایی یک موزه بزرگ برای اعصار و تاریخ آینده به عنوان یک مدل و الگوی موفق مدیریت اسلامی، انقلابی، جهادی و عالمانه هستیم. 

سردار جزایری در ادامه خاطرنشان کرد: ما علاوه بر داشتن دقت لازم در تدوین محتوا باید سرعت عمل مناسبی نیز داشته باشیم تا در یک برهه نزدیک بتوانیم به یک مرحله روشن وضعیت محتوای موزه برسیم.

معاون امور بسیج و فرهنگ و دفاع ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه انجام پروژههای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیاز به حضور، مساعدت و همکاری همه دستگاههای دولتی، غیر دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی دارد، تصریح کرد: این کار بزرگ و ملی نیاز به حضور همگانی، هدفمند و شاداب دارد که انشاءالله تحقق مییابد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار