اجمالی/ سرلشکر دکتر فیروز آبادی:

تأسیس موزه انقلاب اسلامی ادای دین نسبت به امام(ره) و ایثارگران است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایجاد موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای دین نسبت به امام شهیدان، مجاهدان، خانواده جانبازان، شهدا و آزادگان است.
کد خبر: ۱۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷ - 03March 2014

تأسیس موزه انقلاب اسلامی ادای دین نسبت به امام(ره) و ایثارگران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر بسیجی دکتر "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گردهمایی مدیران، مجریان و کارشناسان پروژههای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سالن همایشهای برج میلاد تهران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: خداوند به ما امر میکند که در دین استوار باشیم و در برابر دشمنان و مشکلات پایداری کنیم و از مرزهای ارزشی و طبیعی کشور دفاع کنیم.

وی افزود: خداوند به پیامبر میفرمایند که دشمنان خدای شما را نمیپرستند و از مواضع خود عدول نمیکنند، در اینجاست که دفاع مقدس پیش میآید. هیچکدام از پیامبران برای جنگ نیامدند، آنها برای تبلیغ اسلام آمدند که با قدرت طاغوتها منافات پیدا کرد و طاغوتها جنگ به راه انداختند.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه تصریح کرد: همیشه جنگهای علیه اسلام تحمیلی بوده است و جنگی که علیه انقلاب اسلامی پیش آمد نیز یک جنگ تحمیلی بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنج پایانناپذیر از معنویت، عزت، مقاومت، اخلاق، پیروزی و پیشرفت برای مومنان است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس باعث سرشکستگی و سرافکندگی دشمنان اسلام شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل موزه دفاع مقدس را ارائه کشفیات دانشگاه دفاع مقدس و استفاده از این گنج پایان ناپذیر دانست و بیان کرد: ایجاد موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای دِین نسبت به امام شهیدان، مجاهدان، خانواده جانبازان، شهدا و آزادگان است.

نظر شما
پربیننده ها