همزمان با روز ملی راهیان نور

اردوگاه راهیان نور شهر مریوان افتتاح می شود

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از افتتاح اردوگاه راهیان نور شهر مریوان در روز ۲۰ اسفندماه همزمان با روز ملی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶ - 05March 2014

اردوگاه راهیان نور شهر مریوان افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیتالمقدس کردستان اظهار داشت: در راستای توسعه زیر ساختهای راهیان نور استان کردستان، زائر سرای شهدای شهرستان مریوان با اعتبار یک میلیارد تومان و ظرفیت پذیرش ۵۰۰ زائر راهیان نور در ۲۰ اسفند، روز ملی راهیان نور با حضور مسئولین استانی در مریوان افتتاح میشود.

حسینی با اشاره به برنامههای ویژه در روز ملی راهیان نور افزود: در گلزار شهدای شهرستان مریوان برنامههای متعددی در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به موضوع اسکان راهیان نور در استان کردستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ظرفیت بالای هزار نفر را در شهرستان سنندج و یک ظرفیت ۵۰۰ نفری در شهرستان بانه ایجاد شده است که با افتتاح زائر سرای شهدای شهرستان مریوان ظرفیت اسکان ۵۰۰ نفر دیگر برای اسکان زائرین راهیان نور در این شهرستان نیز ایجاد میشود.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه بیتالمقدس کردستان با اشاره به کم بودن ظرفیت استان نسبت به حجم راهیان نوری که از استانهای دیگر داوطلب و علاقمند اعزام هستند، تصریح کرد: اگر مسئولین استانی از کار فرهنگی بیشتر حمایت کنند، ظرفیتی که توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایجاد شده است، بیشتر میشود.
 
حسینی در پایان گفت: معمولا راهیان نور از اردیبهشت ماه سال قبل تا اردیبهشت سال جدید ادامه داشته و بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده در فرصت باقی مانده دو هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان؛ تعداد سه هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان سال دوم نظری و حدود ۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان از امروز تا اردیبهشت ماه سال ۹۳ به جبهههای جنوب کشور اعزام میشوند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار