بازتاب توانمندی نظامی ایران در رسانه های خارجی

خبرگزاری ترند از دستاوردهای موشکی جمهوری اسلامی خبر داد. این خبرگزاری با اشاره به صحبت های فرمانده نیروی زمینی ارتش، نسل جدید موشک های ایران را دارای دقت و قدرت بالا توصیف کرد.
کد خبر: ۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶ - 21July 2013

بازتاب توانمندی نظامی ایران در رسانه های خارجی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "ترند"، احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تولید انواع متنوعی از نسل جدید موشک های بالستیک خبر داد که باعث افزایش توانمندی های نظامی و دفاعی ایران شده است.


این نسل جدید از موشک های کوتاه برد و میان برد بالستیک با نام «نازعات» که تا شعاع 150 کیلومتر برد دارند در اختیار نیروی زمینی ارتش قرار گرفته و قرار است در مانورهای آینده نیز مورد استفاده قرار گیرند. این موشک ها که توسط نیروهای صنعتی ارتش ایران طراحی و ساخته شده اند دارای درجه بالاتری در دقت و قدرت بوده و در ارتقا توانمندی نظامی ایران تاثیر خواهند داشت.


شایان ذکر است که موشکهای بالستیک میانبرد نازعات، از روی سکوهای متحرک پرتاپ شده و این خود قابلیتی است که این موشکها را نسبت به نمونههای مشابه متمایز میکند.


به گزارش ترند: ارتش ایران همچنین تولید تانکبر «صیاد» که توانایی حمل سریع تانک و دیگر ادوات جنگی سنگین با وزن بیش از 200 تن را داراست در دستور کار قرار داده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار