سردار شریف:

پیروزی لبنان و فلسطین بر رژیم صهیونیستی نمایانگر گوشه‌ای از قدرت سپاه بود

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: کمک به پیروزی لبنان و فلسطین در حوزه فرا ملّی گوشه‌ای از نمایش قدرت سپاه بود که دشمن نیز به این امر واقف است.
کد خبر: ۱۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹ - 05March 2014

پیروزی لبنان و فلسطین بر رژیم صهیونیستی نمایانگر گوشه‌ای از قدرت سپاه بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار "رمضان شریف" مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در جمع کارکنان ستاد سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: بزرگترین مزیت نظام اسلامی ایران، وجود رهبری است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از تمامی تلاشها در رسانههای خود علیه سپاه پاسداران، از چشم انداختن این نهاد مقدس است، افزود: دشمن در فضای مجازی سعی دارد تا از سپاه بر خلاف ذات اخلاص، همراهی و صداقت با مردم از آن یک پیمانکار ظالم در ذهن مردم بسازد.

سردار شریف مهمترین مولفه قدرت سپاه را ارتباط با مردم دانست و اظهار کرد: دشمن از طریق جنگ روانی قصد دارد یک فاصله بین مردم و رهبری و سپاه و رهبری ایجاد کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: تمسک به ولایت فقیه و ولایتمداری مهمترین رمز موفقیت سپاه در همه دوره هاست.

وی با بیان اینکه سپاه بعد از دفاع مقدس با رهبریهای دقیق مقام عظمای ولایت به قدرت بسیاری در منطقه دست یافت، بیان کرد: به جرأت میتوانیم بگوییم، همه قدرتهایی که در منطقه با آنها روبهرو هستیم، قادر به رقابت با ما نیستند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: در عصر حاضر با برگزاری سلسله رزمایشهای پیامبر اعظم(ص) گوشهای از قدرت دفاعی و اقتدار سپاه را به رخ دنیا کشیدهایم.

سردار شریف اضافه کرد: گوشهای از این نمایش قدرت، کمک به پیروزی لبنان و فلسطین در حوزه فراملی است که دشمن نیز خود به این امر به خوبی واقف است.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که منطق ما در سوریه و لبنان جواب داده، در مصر و اردن نیز حتماً جواب خواهد داد، چرا که این وعده خداوند است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عظمت سپاه را باید در لرزیدن دل دشمن در کنگره آمریکا درک کرد، اظهار کرد: امروز کوچکترین غفلت آمریکا بزرگترین خسارت را از سوی جمهوری اسلامی به آنها وارد میکند.

سردار شریف افزود: امروز دشمن به خوبی دریافته که دیگر قادر به اداره یک جنگ جدید و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی نیست و این به برکت قدرت سپاه در حوزه دفاعی است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت گسترده سپاه در حوزه قرارگاه سازندگی کشور، گفت: عظمت کاری که سپاه در قرارگاه سازندگی انجام داده، دست کمی از نقش سپاه در دوران دفاع مقدس ندارد.

سردار شریف با تأکید بر اینکه سپاه باید در دل مردم محبوب باشد، افزود: اگر میخواهیم رهبری را به خوبی حمایت کنیم باید همراه مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار