لبیک علی جنتی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را چون همیشه روشنگر مسیر حرکت کشور به ویژه حوزه فرهنگ عنوان کرد.
کد خبر: ۱۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵ - 07March 2014

لبیک علی جنتی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیانات حضرت آیتالله خامنهای لبیک گفت و بیانات معظم له را چون همیشه روشنگر مسیر حرکت کشور به ویژه حوزه فرهنگ عنوان کرد. متن بیانیه علی جنتی به شرح زیر است:

سخنان حکمت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان محترم مجلس خبرگان، همچون همیشه روشنگر مسیر حرکت کشور به ویژه در حوزه فرهنگ بوده و دیدگاه حکیمانه، عالمانه و واقع بینانه معظم له راهگشای مدیران فرهنگی کشور و همه اهل فرهنگ و هنر به افقهای رشد و تعالی است و بر عزم و همت آنان در صیانت از هویت دینی، ملی و انقلابی کشور خواهد افزود.

بیتردید، رفع دغدغههای معظمله، نیازمند درک عمیق مقوله تهاجم فرهنگی؛ تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و به میدان آوردن جریان فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی در برابر این تهاجم است؛ همچنین تحقق این دیدگاه متعالی مستلزم حمایت از هنر متعهد به آرمانهای اسلامی و صیانت محیط زیست فرهنگی از آفتها و آلایشهای عقیدتی و سیاسی است. بدیهی است دستیابی به این هدف در گرو اهتمام همه دستگاهها و نهادهای فرهنگی به جهت یابی دقیق فکری و ساماندهی هنر و اندیشه بر مبنای هویت اصیل اسلامی و انقلابی خواهد بود.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با الهام از رهنمودهای تعالی بخش رهبر فرزانه انقلاب میکوشد با تعمیق فرهنگ و هنر متعهد، تقویت احساس مسئولیت در پدید آورندگان آثارو اصحاب رسانه و جذب حداکثری اهالی فرهنگ و هنر که در نقاط عطف تاریخی همچون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی، و صحنههای مختلف رویارویی با تهاجم فرهنگی مجاهدتی بیبدیل نمودهاند، تمامی همت خویش را برای تحقق منویات ایشان به کار گیرد.

امید میرود حاصل این تلاش و ادای تکلیف مورد تأیید رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی، رضایت مراجع عظام تقلید و همه دلسوزان مؤمن و متعهد واقع شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار