حجت‌الاسلام تویسرکانی مطرح کرد

هشدار درباره شکل‌گیری شیعیان برائتی

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: اولین وظیفه مسلمانان وحدت، همدلی و مهربانی و ایستادگی در برابر صهیونیسم جهانی و برائت از توطئه‌های شوم یعنی ظلم و فساد آنهاست.
کد خبر: ۱۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹ - 07March 2014

هشدار درباره شکل‌گیری شیعیان برائتی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ایرنا، حجتالسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی عصر پنجشنبه در مراسم یادواره سرداران و ۴۰۵ شهید والامقام فومن که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هرکس از عنوان وحدت و برائت برای تفرقه و دشمنی با برادران مسلمان استفاده کند، عمل شیطانی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دوران بازگشت انسانها به دین و ارزشهای الهی و معنویت است و انقلاب اسلامی سرآغاز این رجعت نورانی است که موجب شده شیطان و مستکبران تلاش خود را برای مانع تراشی در برابر این حقیقت مضاعف کنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ادامه داد: امروز مستکبران برای مقابله با محوریت دین در جوامع بشری، فساد و بیبند و باری را بطور فزاینده گسترش دادهاند و ایران اسلامی بدلیل کانون معنویت و نورانیت در دنیا، در نوک تهاجم فرهنگی و اخلاقی جبهه کفر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مستکبران برای ضربه زدن به مسیر بندگی و عبودیت، منافقانه در میان مومنان رسوخ میکنند، اظهار داشت: گروههای تکفیری بزرگترین مصیبت برای جهان اسلام هستند که با شعار توحید؛ قتل و غارت و جنایتهای بیشماری را بر مسلمانان و شیعیان تحمیل کردهاند.

حجت الاسلام تویسرکانی هدف اصلی آمریکا و صهیونیستها از حمایت گروههای تکفیری را زشت و خشن نشان دادن چهره اسلام عنوان کرد و گفت: گروههای تکفیری در میان شیعیان نیز با عنوان شیعیان برائتی در حال شکل گیری است که این گروهها همان کارکرد گروههای تکفیری در میان اهل سنت را برای دشمنان اسلام دارد.

وی با بیان اینکه گروههای تفکیری شکل گرفته در میان شیعیان، امروز ۱۵ شبکه ماهوارهای را در دست گرفتهاند، خاطرنشان کرد: براساس سیره و گفتار اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، شیعه واقعی هیچگاه برای اثبات حقانیت تشیع، متوسل به فحاشی و توهین به مقدسات اهل سنت نمیشود.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه انقلاب اسلامی را یک انقلاب الهی با پشتوانه مردمی تحت رهبری داعیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر عقلانیت، خردگرایی و بر پایه حقوق بشر و احکام نورانی اسلام بوده و غرب در برخورد با آن مستأصل است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رفتارهای چندگانه غربیها و آمریکاییها در مسیر مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ گفت: این مذاکرات با هدایتهای رهبر انقلاب اسلامی و تدبیر دولتمردان دلیل عزت ایران است نه دلیل ذلت ما.

حجتالاسلام تویسرکانی تصریح کرد: این شش کشور اگر قدرت داشتند تو سر ما میکوبیدند و کشورمان را پر از بمب میکردند؛ ولی الان با توجه به اذعان رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه ایران کشوری قدرتمند و دارای برنامه استراتژیک است، وارد مذاکره شدهاند.

وی در خاتمه سخنانش حضور در مجلس شهیدان را مایه افتخار دانست و ادامه داد: مسیری که شهدا رفتند، مسیر فتح المبین و نابودی دشمنان قرآن و مبارزه با ظلم و فساد است و هم اکنون موفقیتهای خود را مرهون و مدیون خون شهیدان هستیم و به حمدالهی در مسیر پر از امید، سرور و بهجت علی رغم وجود مشکلات حرکت میکنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: خون شهدا عامل فراگیر شدن کلمه زیبای اسلام در دنیا شده و دشمنان بنا به وعده الهی در دوره آخرالزمان دیگر نمیتوانند جلوی اسلام و دین گرایی مردم جهان را بگیرند و مایوس شدهاند.

در این مراسم که با حضور خانوادههای معزز شاهد و ایثارگر، روحانیون، مسوولان، بسیجیان و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار شد؛ حاضران یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی را گرامی داشتند.

شهرستان فومن در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

نظر شما
پربیننده ها