حجت الله ایوبی در انجمن فیلم بسیج هنرمندان مطرح کرد

ما هنر- صنعت فاخرسینمای کشور را جدا از بنیان‌های دینی، ملی، ایرانی و اسلامی نمی‌دانیم

رئیس سازمان سینمایی گفت: سلامت سینمای ما مرهون و مدیون آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۱۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱ - 07March 2014

ما هنر- صنعت فاخرسینمای کشور را جدا از بنیان‌های دینی، ملی، ایرانی و اسلامی نمی‌دانیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نشست نقد و بررسی سینمای ایران با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، حسین قنادیان رئیس سازمان بسیج هنرمندان، حسین حاجی مسئول بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین انجمنهای استانی بسیج هنرمندان، محمد احسانی معاون آثار و فعالیتهای سازمان سینمایی، جمال شورجه، حبیب الله کاسه ساز، محمد علی باشه آهنگر، حبیب الله بهمنی، انسیه شاه حسینی و جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن فیلمسازان بسیج هنرمندان و اعضای کانون هنری و ادبی بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر رئیس سازمان سینمایی برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین قنادیان گفت: توجه به سند افق چشمانداز سینمای کشور، سالم سازی محیط و فضای سینما براساس بنیانها و آرمانهای انقلاب اسلامی، نگاه عادلانه و عدالت محور در توزیع امکانات و سرمایهها و ظرفیتهای سینمایی در سراسر کشور، تربیت هنرمندان طراز انقلاب اسلامی و زدودن حلقههای بسته و کلیشهای چهره محور و جلوگیری از کم توجهی به هنرمندان بومی از محورهای اصلی و اساسی است که بسیج هنرمندان پیگیری میکند.

در ادامه نشست، حجت الله ایوبی با ابراز خشنودی از برگزاری این نشست گفت: آنچه دوستان حاضر در این جلسه بیان کردند از دغدغههای اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد فرهنگی متعالی است که از گذشته تا به حال بوده است و در آینده نیز خواهد بود.

ایوبی اضافه کرد: ما هنر - صنعت فاخرسینمای کشور را جدای از بنیانهای دینی، ملی، ایرانی و اسلامی نمیدانیم، سینمای امروز ایران فرزند و مولود شایسته انقلاب اسلامی است. سلامت امروز سینمای ما مرهون و مدیون آرمانهای انقلاب اسلامی، گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری است، ضمن اینکه باید کاری کنیم که هنری که توسط ما عرضه میشود در بردارنده همه سلایق و دیدگاهها باشد. باید همه ما در کنار هم برای عزت و اعتلای فرهنگ سینما تلاش کنیم و با رعایت اصل وحدت و یکپارچگی همت کنیم تا این رسالت خطیر که امروز بر عهده ماست به سرمنزل مقصود رسانده شود.

نظر شما
پربیننده ها