فرمانده تیپ تفنگداران دریایی امام سجاد(ع):

تسلط نیروی دریایی سپاه بر تحرک شناورهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس

فرمانده تیپ تکاوران و تفنگداران دریایی امام سجاد(ع) جزیره بوموسی گفت: نیروی دریایی سپاه بر تمام برنامه‌ها و تحرکات شناورهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس تسلط کامل دارد.
کد خبر: ۱۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳ - 08March 2014

تسلط نیروی دریایی سپاه بر تحرک شناورهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، صادق عمویی، فرمانده تیپ تکاوران و تفنگداران دریایی امام سجاد(ع) جزیره بوموسی در حاشیه سفر خود به گیلان با اشاره به ایجاد امنیت توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه امنیت پایدار را در خلیج فارس ایجاد کرده است.

وی مجاهدت و تلاش شبانهروزی نیروی دریایی سپاه را سبب امنیت پایدار در خلیج فارس دانست و گفت: امنیت پایدار برای تمام ملتهایی است که میخواهند به صورت مسالمتآمیز از آبراه مهم راهبردی تنگه هرمز تردد کنند.

فرمانده تیپ تکاوران و تفنگداران دریایی امام سجاد(ع) جزیره بوموسی، با تأکید بر اینکه امنیت ورودی و خروجی آبراه خلیج فارس بهعهده نیروی دریایی سپاه است، افزود: حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس بازدارندگی پایدار را برای نظام اسلامی و ملت ایران به وجود آورده است.

وی حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس را موجب اجرا نشدن برنامههای از قبل تعیین شده دشمن در خلیج فارس عنوان کرد.

عمویی تصریح کرد: دشمن دیگر نمیتواند در خلیج فارس به اهداف برنامهریزی شده خود برسد.

وی از کاهش نیروهای فرا منطقهای در مدت یکسال گذشته در خلیج فارس خبر داد و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت شبانهروزی تحرک دشمن در خلیج فارس را رصد میکند.

فرمانده تیپ تکاوران و تفنگداران دریایی امام سجاد(ع) جزیره بوموسی با اشاره به تاثیر حضور مقتدرانه سپاه بر روند برنامهها و تحرکات دشمن در خلیج فارس، یادآور شد: نیروی دریایی سپاه بر تمام تحرکات شناورهای فرا منطقهای در خلیج فارس تسلط کامل دارد.

نظر شما
پربیننده ها