دریادار سیاری:

نیروهای ویژه دریایی باید تحت هر شرایطی مأموریت خود را انجام دهند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروهای ویژه نیروی دریایی باید قادر باشند تحت هر شرایطی در هوا، زمین، سطح و زیر دریا مأموریت خود را انجام دهند.
کد خبر: ۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰ - 21July 2013

نیروهای ویژه دریایی باید تحت هر شرایطی مأموریت خود را انجام دهند

به گزراش  خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در مسجد بقیه الله (عج) مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل برگزار شد که در این مراسم دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان طی سخنانی اظهار داشت: مراکز آموزشی در هر نیرویی حائز اهمیت بسیار بالایی است، چرا که وظیفه آموزش و تربیت نیروی انسانی را بر عهده دارند.


وی با بیان اینکه مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل از مهم ترین مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش است گفت: نیروهای ویژه مورد نیاز نیروی دریایی از این مرکز تأمین می شوند، نیروهایی که باید قادر باشند تحت هر شرایطی در هوا، زمین، سطح و زیر دریا مأموریت خود را انجام دهند.


دریادار سیاری افزود: در این مرکز مهم کسانی آموزش دیدهاند که در غائله کردستان با شهید چمران،در حماسه آزادسازی خرمشهر و کوی ذوالفقاری ،دفاع از سکوهای نفتی، انهدام سایتهای راداری و موشکی حماسههای جاودان آفریدند. پس یادتان باشد شما هم پایتان را جای پای آن افتخار آفرینان گذاشته و باید راهشان را ادامه دهید.
فرمانده نیروی دریایی با تاکید بر لزوم حفظ و بالا بردن آمادگی جسمانی و استفاده از تجربیات مربیان گفت: کسانی که در پایگاههای تکاوری و تفنگداری جنوب مشغول خدمت هستند و شما که در آینده به آنها میپیوندید بایستی همت بلند، غیرت، سلحشوری، جسارت، علم و دانش داشته باشید. البته نقش مربیان و اساتید بسیار اثرگذار است و بایستی همواره ضمن بروز رسانی اطلاعات خود، دارای اخلاق حسنه، معنویت بالا و ظاهری آراسته و نیکو باشند.


وی در ادامه با اشاره به جنبههای مختلف جنگ نرم تصریح کرد: علت اینکه دشمن جنگ نرم را در اولویت اول خود قرار داده نا امیدی او در دفاع جانانه و مستحکم نیروهای مسلح ما در طول هشت سال دفاع مقدس است.


سیاری خاطرنشان کرد: تسلط بر افکار هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم است و در همین راستا جامعه مورد نظر آنان جوانان ما هستندکه بایستی بسیار هوشیار و مراقب باشند. البته دشمن جنگ سخت را هم کنار نگذاشته پس ما هم نباید از آن غافل شویم و ضمن ارتقا توان رزمی خود در مسیر تحقق شعار «راه ما راه حسین است» از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.


همچنین در ابتدای این مراسم حجهالاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در سخنانی محافل انس با قرآن را نمونهای از نشستهای اهل بهشت دانست و افزود: قرآن آئینهای است که خداوند با تمام وجود خود را در آن منعکس کرده است. کسانی که نمیتوانند در مقابل شیطان مقاومت کنند علتش این است که با قرآن رابطه گرمی ندارند.


وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اذعان داشت: ما در عصر فراگیری فتنهها زندگی میکنیم. دشمنان، شیعه و سنی را به جان هم انداختهاند و نظارهگر این هستند که شیعه و سنی همدیگر را میکشند و آنان لذت میبرند.
حجه الاسلام محمدحسنی گفت: همه ما باید به هوش باشیم. واقعاً روی تغییر فرهنگ ما کار می کنند و تنها کسانی از این فتنهها در امانند که به قرآن پناه ببرند چرا که قرآن چون دژی محکم در برابر شیطان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار