اجمالی/ سردار سرلشکر جعفری در همایش روحانیون سپاه:

آخرین تیر ترکش دشمن فشار اقتصادی بود

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در همایش سراسری روحانیون سپاه گفت: دشمنان انقلاب در صددند تا انقلاب اسلامی را از پای درآورند و آخرین تیر ترکش آنان نیز فشارهای اقتصادی بر ایران بود که معجزه وار دیدیم هرچه فشارها بیشتر شد حمایت مردم از انقلاب نیز افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱ - 08March 2014

آخرین تیر ترکش دشمن فشار اقتصادی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از سپاه نیوز،  سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه با بیان این که سپاه پاسداران نباید خود را صرفا در مباحث دفاعی و نظامی محدود کند گفت: تهدیدات اصلی معطوف به انقلاب اسلامی، تهدیدات نرم در حوزه های فرهنگ، جامعه و سیاست است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آن تهدیدات به عنوان شبیخون فرهنگی یاد کردند.

سردار سرلشکر جعفری افزود: هدف اصلی هجمه ها در جنگ نرم نفوذ دل و قلب مردم است که با ابزار رسانه صورت می گیرد از این رو سپاه پاسداران باید خود را علیه این نوع تهدیدات آماده کند.

وی با تاکید بر این که پاسداران و روحانیت در جبهه ا ی واحد علیه جنگ نرم دشمنان مبازره می کنند تصریح کرد: هدف پاسداران و روحانیت کمک به توسعه دین خدا بر روی زمین است.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب در صددند تا انقلاب اسلامی را از پای درآورند و آخرین تیر ترکش آنان نیز فشارهای اقتصادی بر ایران بود که معجزه وار دیدیم هرچه فشارها بیشتر شد حمایت مردم از انقلاب نیز افزایش یافت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار