سینمای دفاع مقدس در صدر

ورود زودهنگام معراجی‌ها به باشگاه میلیاردی‌های 93

با فروش ۱۵۰ میلیون تومانی روز جمعه فیلم «معراجی‌ها» مجموع فروش این فیلم از ۱ میلیارد تومان گذشت.
کد خبر: ۱۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶ - 09March 2014

ورود زودهنگام معراجی‌ها به باشگاه میلیاردی‌های 93

"امیر قطبی" مدیر فروش شرکت فیلمیران در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با فیلم "معراجی ها" فیلم های دیگری هم به نمایش درآمده که هر کدام از آنها خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند و می توانند مخاطب را به طرف خود جذب کنند اما با این همه معراجی ها همچنان خوب می فروشد و استقبال مردم از این فیلم بسیار خوب است.

وی افزود: فیلم معراجیها در اکران تهران خود در روز پنج شنبه ۶۳ میلیون تومان فروش کرد و استقبال به حدی زیاد بود که در سینماهای آزادی، قدس، ایران، زندگی و شکوفه به سئانس فوقالعاده رسید، روز جمعه هم شاهد استقبال بسیار خوب مخاطبان بودیم به طوریکه این فیلم در تهران ۷۰ میلیون و در شهرستانها ۸۰ میلیون فروش کرد که در مجموع توانست فروشی ۱۵۰ میلیون تومانی را تجربه کند.

مدیرفروش شرکت فیلمیران ادامه داد: فروش معراجیها تاکنون در تهران ۵۶۰ و در شهرستان ۴۷۰ میلیون تومان بوده و این فیلم توانسته است تاکنون فروشی بالغ بر ۱میلیارد و ۳۰ میلیون را در ۱۶ روز اکران عمومی خود تجربه کند.

براساس این گزارش، در نسخه سینمایی «معراجیها» اکبر عبدی، دانیال عبادی، بهاره افشاری، برزو ارجمند، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، سید جواد هاشمی، اصغر نقیزاده، عباس محبوب، ماشاالله شاه مرادی زاده ایفای نقش می کنند.  

در خلاصه داستان نسخه سینمایی این فیلم  آمده است؛ محمد با بازی "پندار اکبری" جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفتهای سرسختانه پدرش (با بازی مهران رجبی) مواجه میشود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط های عجیب و غریب میگذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه میرود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه میشود.

نظر شما
پربیننده ها