صالحی در بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس:

اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا نشان‌دهنده اقتدار و پیشرفت ایران است

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: اعتراف قدرت‌ها به ناتوانی در متوقف کردن پیشرفت‌های ایران و اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا در جمع صهیونیست‌ها نشان‌دهنده اقتدار و پیشرفت ایران است.
کد خبر: ۱۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴ - 10March 2014

اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا نشان‌دهنده اقتدار و پیشرفت ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "علیاکبر صالحی" معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی پس از بازدید از باغموزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت گفت: به خودم میبالم که در میهن ما عزیزانی هستند که توانسته اند به این زیبایی سالهای حماسه و مقاومت را بازسازی کنند که هم احساس را نشان دهد و هم شرایط و وضعیت مناطق جنگی را نمایش دهد.
 
وی ادامه داد: باغ موزه دفاع مقدس به این وسعت ایجاد شده تا جوانان ما بیایند و ببینند که چه بر کشور گذشت و من واقعا تشکر میکنم از کسانی که این مجموعه عظیم را طراحی کرده و ساختهاند.
 
صالحی افزود: مردم ما به ویژه جوانان در این مجموعه با فرهنگی که به رهبری امام خمینی(ره) در این کشور متجلی شد و امروز هم خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری این راه را رهبری می کنند آشنا می شوند و امروز هم دنیا به توان و قدرت ما اذعان دارند.
 
رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: اعتراف قدرتها به ناتوانی در متوقف کردن پیشرفتهای ایران و اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا در جمع صهیونیستها نشان دهنده اقتدار و پیشرفت ماست.
 
وی تصریح کرد: شهیدان برای ما افتخار آفریدند و ادامه راه شهیدان وظیفه ماست؛ ما باید این راه را که شهدای عزیز و ایثارگران برای آن جانفشانی کردند ادامه دهیم.
 
معاون رییس جمهور تاکید کرد: تجهیزات و موشکهایی که امروز در این موزه قرار دارد بخشی از تواناییهای ماست و من برای همه عزیزانی که این مجموعه را ایجاد کردند آرزوی موفقیت میکنم.
 
همچنین سردار خضرایی مدیرعامل باغموزه دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت اظهار کرد: باغموزه دفاع مقدس هنوز هم جای توسعه و پیشرفت دارد و ما تلاش میکنیم که این شرایط ارتقا یابد. بخشی از این موزه مربوط به دفاع مقدس است و بخش دیگری مربوط به دستاوردهاست و همچنین بخش دیگری نیز مربوط به تاریخ قبل از دفاع مقدس و سالهای شکلگیری انقلاب است.
 
خضرایی تاکید کرد: در موضوع دفاع مقدس عموما توپ و تانک نمایش داده شده و به فعالیتهای فرهنگی کمتر توجه شده است که البته عمدی نبوده است ولی در این موزه به دو بعد نمایش ابزارها و ادوات جنگی و بخش تربیتی و ترویجی معارف دفاع مقدس توجه داشتهایم.
 
وی در پایان گفت: ارائه بخشی از دستاوردهای هسته ای در تالار های باغ موزه و تدقیق اطلاعات نقش همکاران سازمان انرژی اتمی در انقلاب و دفاع مقدس می تواند به عنوان یک برنامه مشترک بین دو مجموعه موزه و سازمان انرژی اتمی مورد توجه و پی گیری قرار گیرد و بخشی از اقتدار و غرور ملی را به نمایش بگذارد که امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز در ترویج فرهنگ مقاومت قدمی برداریم..

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار