نوبخت:

تامین امنیت و رفاه مردم هدف مشترک دولت و نیروی انتظامی است

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور در همایش رؤسای پلیس راهور گفت: هدف مشترک دولت و ناجا خدمت به مردم و تامین امنیت، رفاه و آسایش آن‌هاست.
کد خبر: ۱۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲ - 10March 2014

تامین امنیت و رفاه مردم هدف مشترک دولت و نیروی انتظامی است

به گزارش دفاع مقدس، محمدباقر نوبخت، معاون برنامهریزی و راهبردی رئیس جمهور در همایش روسای پلیس راهور اظهار کرد: هدف مشترک دولت و ناجا خدمت به مردم، تامین امنیت، رفاه و آسایش آنهاست.

وی با بیان این که حضور پلیس راهور در سراسر جادههای کشور باعث کاهش تخلفات میشود، افزود: این حضور، پرصلابت است اما نفرتانگیز نیست؛ همانند سختگیریهای پدرانه از سر مهر با فرزند است.
 
وی افزود: حضور پر صلابت ماموران راهور باعث ایجاد استرس و همچنین دقت بیشتر در افراد خطاکار میشود که این حضور قاطع، مهربانانه، پدرانه قابل تکریم و تقدیر است.
 
نوبخت یادآور شد: کاهش 28 هزار کشته سوانح رانندگی به 18 هزار نفر به معنای داغدار نشدن 10 هزار خانواده است و این امر با همکاری و مساعدت همه دستگاهها به ویژه پلیس راهور حاصل شده است.
 
معاون برنامهریزی رئیس جمهور با اعلام این که طبق قانون 10 هزار میلیارد تومان برای حوزه حمل و نقل کنار گذاشتهایم، گفت: با احصاء نقاط پرخطر جادهها و همچنین سایر مصادیقی که به حوزه بهبود حمل و نقل کشور کمک میکند دولت را یاری رسانید.
 
نظر شما
پربیننده ها