بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

حجت‌الاسلام متقی کاشانی زندگی خود را با خدا معامله کرد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای به مناسبت درگذشت امام جمعه گچساران، وی را از چهره‌های بزرگ و شاخص دفاع از انقلاب اسلامی و قرآن دانست.
کد خبر: ۱۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰ - 11March 2014

حجت‌الاسلام متقی کاشانی زندگی خود را با خدا معامله کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یاسوج، به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین "سیدعلی متقی کاشانی" امام جمعه فقید شهرستان گچساران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد بیانیهای را منتشر کرده است که در بخشی از این بیانیه آمده است: وی از چهرههای بزرگ و شاخص بود که دفاع از انقلاب اسلامی و قرآن یکی از افتخارات بزرگ ایشان است .حجت الاسلام متقی کاشانی از پایگاه مسجد صاحبالزمان(عج) دوگنبدان به دفاع از حریم انقلاب و ولایت پرداخت و در دوران دفاع مقدس نیز نقشی فعال و انقلابی داشت.

در ادامه آمده است: حضور این شخصیت انقلابی در دوران سرنوشت ساز دفاع مقدس برای حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی در کنار تیپها و یگانهای مختلف از جمله 27 محمد رسولالله، تیپ مقتدر 48 فتح و 49 حیدر کرار از افتخارات و فعالیتهای وی بود .حجتالاسلام متقی کاشانی مردی بزرگ و ربانی بود که زندگی خود را با خدا معامله و در این راه همه دارایی خود را هزینه کرد، دختران و پسران شهدا را همچون دختران و پسران خود میدانست و همیشه دلسوز و پیگیر امور آنها بود.   

این بیانیه تاکید میکند: وی در دوران هشت سال دفاع مقدس، همیشه بدرقه کننده شهدای گچساران در مراسمات تشییع آن بزرگواران و انگیزه و امیدی برای دیگر جوانان گچسارانی بود. درگذشت آن عالم ربانی را به مردم شریف استان به ویژه مردم شهرستان گچساران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عالم نستوه طلب مغفرت می نماییم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار