اساتید خانم درس آشنایی با دفاع مقدس را تدریس می کنند

با توجه به جمعیت بالای دانشجویان دختر در حال تحصیل در دانشگاه ها و مراکز عالی اساتید خانم دارای شرایط نیز می توانند برای تدریس دو واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴ - 23July 2013

اساتید خانم درس آشنایی با دفاع مقدس را تدریس می کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، هم اکنون 43 استاد آقا، دارای مجوز تدریس و دوره دیده از پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس در استان همدان وجود دارد که تمامی اساتید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دارای سابقه جبهه می باشند.


شرایط جذب بانوان واجد شرایط به منظور تدریس این دو واحد درسی شامل داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری،داشتن حداقل شش ماه سابقه بسیج فعال، داشتن حداقل دو ترم سابقه تدریس در مراکز آموزشی و یا دانشگاهی، ارائه کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی، سه قطعه عکس رنگی 4*3،تکمیل فرم عضویت پژوهشگاه، تکمیل، امضا و مهر فرم ارزشیابی توسط مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان و درخواست استعلام از حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار در زمینه صلاحیت امنیتی داوطلب است. همچنین اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و بسیج اساتید در اولویت می باشند.


در نیمه دوم سال 91-92 حدود 4 هزار دانشجو در سراسر استان دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس را گذراندند.


در نیم سال اول تحصیلی سال 91 نیز حدود 9 هزار دانشجو موفق به گذراندن درس آشنایی با دفاع مقدس شده اند.


شایان ذکر است، هم اکنون دانشگاه بوعلی سینا، صنعتی، علوم پزشکی، تمامی مراکز پیام نور، علمی کربردی و آزاد و دانشگاه عالی فرهنگیان این درس را به دانشجویان همدانی ارایه می کنند.  
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار