سرهنگ کریمی خبر داد

اعزام بیش از 15 هزار نفر گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: برنامه‌ریزی شده که عید امسال 10 هزار نفر از بسیج محلات و حدود 5 هزار دانشجو با همکاری بسیج دانشجویی به کربلای ایران اعزام شوند.
کد خبر: ۱۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵ - 11March 2014

اعزام بیش از 15 هزار نفر گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "حسن کریمی" جانشین سپاه نینوا استان گلستان و مسئول ستاد راهیان نور استان گلستان با تاکید بر اینکه برای درک بهتر راهیان نور، ما باید فلسفه وجودی این اقدام بزرگ فرهنگی را بدانیم، اظهار کرد: همه کسانی که در مسیر انقلاب هستند باید بدانند که در دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی ایثارگریها و از خودگذشتگیهای انجام شده که بعد از 35 سال در مقابل همه هجمههای دشمن ایستادهایم.

وی افزود: دشمن تلاش میکند که این اقدام بزرگ فرهنگی را تضعیف کند و ما نباید فراموش کنیم چیزی که انقلاب را بیمه کرده فرهنگ ایثارگری است.

سرهنگ کریمی با تاکید بر اینکه در برابر جنگی که دشمن به راه انداخته باید فرهنگ ایثارگری را احیا کنیم، خاطر نشان کرد: بزرگترین عملیات فرهنگی برای حفظ ارزشها حرکت راهیان نور است که نسل جدید میتواند از نزدیک رشادتهای رزمندگان را درک کند و با تفکر شهدا آشنا شود.

مسئول ستاد راهیان نور استان گلستان با اشاره به اینکه امروز ثمره خون شهداء باعث سربلندی ما شده است، تصریح کرد: امروز آمریکا اعلام میکند در اوکراین با 5 هزار میلیارد دلار هزینه توانسته خواستههای خود را به بار بنشاند، ولی میبینیم که در خصوص ایران چندین برابر هزینه شده و نتوانستند کاری را از پیش ببرند.

وی در ادامه به راه اندازی فاز یک زائرسرای شهید باکری گلستان در جنوب کشور اشاره نمود و افزود: برنامه ریزی شده که عید امسال 10 هزار نفر از بسیج محلات و همچنین حدود 5 هزار دانشجو با همکاری بسیج دانشجویی به کربلای ایران اعزام شوند.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان در ادامه اظهار کرد: در فاصله زمانی سال 79 تا 89 حدود 42 هزار زائر به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در 3 سال اخیر حدود 98 هزار زائر راهی مناطق عملیاتی شدهاند که این در نوع خود یک رکورد به حساب میآید.

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار ما امروز به برکت خون شهداست و دشمن بداند ما پای آرمانهای انقلاب و شهداء ایستادهایم و لحظهای از این مسیر غافل نخواهیم شد.

مسئول ستاد راهیان نور استان گلستان در پایان تاکید کرد : ما در اردوگاه جنوب آمادگی پذیرایی از کاروانهای مردمی را داریم و برای این عزیزان امکان اسکان و تغذیه رایگان فراهم شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار