سرهنگ محمدی:

شهید زیدی از رزمندگان شجاع و مطیع ولی فقیه بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: شهید زیدی از رزمندگان مخلص، بی ریا، شجاع و مطیع فرمان ولی فقیه زمان خویش بود که خدمات بی‌شائبه وی پاداشی جز شهادت نداشت.
کد خبر: ۱۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸ - 11March 2014

شهید زیدی از رزمندگان شجاع و مطیع ولی فقیه بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، سرهنگ "مراد علی محمدی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از خانواده سردار شهید "محمد صادق زیدی" ضمن سلام و درود بر روح پرفتوح امام(ره) و شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شهید زیدی از رزمندگان مخلص، بی ریا، شجاع و مطیع فرمان ولی فقیه زمان خویش بود که تلاشهای بیدریغ وی در جبهههای غرب کشور و خدمات بیشائبه وی پاداشی جز شهادت نداشت که خداوند متعال حلاوت شهادت فی سبیل الله را به این فرمانده صبور هدیه داد.

وی افزود: شهید زیدی فرمانده عملیات محور کامیارن و فرمانده قرارگاه شهید بروجردی مستقر در محور کرمانشاه ـ کامیاران بود که جان خود را نثار دفاع از نظام مقدس اسلامی و ایجاد امنیت در منطقهی بحرانی کردستان کرد.

سرهنگ مرادی ضمن تقدیر و تشکر از خانواده این شهید خاطرنشان کرد: امید است با رهنمودهای مقام معظم رهبری، رهرو شایستهای برای راه پر افتخار این عزیزان باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار