نژاد بندانی خبر داد

برگزاری اختتامیه جشنواره چکان انقلاب در زاهدان

دبیر جشنواره کودک مسلمان بلوچ گفت: اختتامیه جشنواره چکان انقلاب با هدف توسعه همگرایی ملی و محلی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳ - 11March 2014

برگزاری اختتامیه جشنواره چکان انقلاب در زاهدان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، "مرضیه نژاد بندانی" دبیر جشنواره کودک مسلمان بلوچ اظهار کرد: مجله کودک مسلمان بلوچ قدیمیترین نشریه کودک و نوجوان بعد از انقلاب در کشور است، این نشریه برای اولین بار در سال 59 در ایرانشهر شروع به چاپ و انتشار کرد.

وی با اشاره به اینکه این نشریه در دو بخش کودک و نوجوان بصورت مجزا چاپ و منتشر میشود، افزود: در سالهای اخیر تیراژ این نشریه 40 هزار نسخه در ماه بوده است و از لحاظ کمی و کیفی نیز رشد چشمگیری داشته است.

نژاد بندانی با اشاره به اینکه جشنوارههای فرهنگی و هنری کودک مسلمان بلوچ (چکان انقلاب) در 14 شهرستان استان سیستان وبلوچستان برگزار شده است، ادامه داد: مراسم اختتامیه این جشنواره باحضور مسئولین کشوری در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد.

وی بیان کرد: جشنواره چکان انقلاب بصورت کاروان شادی و دوستی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و مبانی ناب اسلامی، ایجاد دوستی و صمیمیت، وحدت، همگرایی ملی و محلی، انتقال پیام اثرگذار فرهنگی تربیتی و ارزشی میان بچهها با اجرای برنامههای شاد و هنری شروع به کار کرده است.

مدیر مسئول مجله کودک مسلمان بلوچ در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: جشنواره کودک مسلمان بلوچ  با حضور هنرمندان برجسته استان و کارکنان مجله کودک مسلمان بلوچ و با بهره گیری از ظرفیتهای دانش آموزی سعی کرد تا با ایجاد شور و نشاط زمینه حضور دانش آموزان در کارهای گروهی و جمعی را تقویت کند و باعث کشف استعدادهای پنهان در مناطق محروم و دور افتاده شود.

وی درپایان از همکاری بسیار خوب نواحی مقاومت و رده های سپاه سلمان، اداره آمورش و پرورش و معاونت فرهنگی قرارگاه قدس تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار