سردار نوری:

امروز صهیونیست‌ها قدرت بیان شعار از نیل تا فرات را ندارند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز صهیونیست‌ها حتی قدرت بیان شعار از نیل تا فرات را ندارند و در دیواری که به دست خود ساخته‌اند، محصور شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰ - 11March 2014

امروز صهیونیست‌ها قدرت بیان شعار از نیل تا فرات را ندارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "روحاله نوری" فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جشنواره شجره طیبه صالحین در تالار فارابی شهر کرمان، اظهار کرد: عقبماندگی، بیچارگی و تحقیر برای ملتی است که از خودشان قهرمانی نداشته باشند.

وی افزود: ملتی گرفتار است که بدنامان و بیآبروهای پیروز جنگهای جهانی که بیش از نیمی از کره زمین را با تمام مقدرات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در سیطره خود گرفته بودند، برای آنها قهرمان بگمارند و یا معرفی کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: اما این مسئله تا زمانی ادامه داشت که پیروزی انقلاب شکوهمند ملت مسلمان واقع نشده بود و مجموعهای به نام بسیج مستضعفان به فرمان رهبر کبیر انقلاب تشکیل نشده بود.

سردار نوری با اشاره به اینکه از انقلاب اسلامی به بعد همه چیز در منطقه تغییر کرده است، گفت: به برکت جمهوری اسلامی ایران شاهد مقاومتها در منطقه هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه صهیونیست، تشکیل بسیج متدین و انقلابی را در عمده کشورهای منطقه و به دور خود میبیند، گفت: همین مسائل نیز آمریکا، صهیونیست و همپیمانان آنها را نگران کرده است و میدانند که حرکت به سمت تمدن اسلامی است.

سردار نوری با تأکید بر اینکه ایران مملو از قهرمان است، تصریح کرد: قهرمانان دینی، انقلابی و شهادتطلب متشکل از مراجع دینی، متدینان، مذهبیها، بسیجیها، حزبالله، سپاه و ارتش از قهرمانان جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه این قدرتها است که دشمن را هراسان کرده و آنها را به عنوان قدرت بازدارنده میبیند، گفت: حقوق بشر، انرژی هستهای، 1+5 بهانه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: آیا در عربستان، بحرین، مصر، آمریکا، فرانسه و کشورهایی که آمریکاییها حضور دارند، حقوق بشر رعایت میشود؟

سردار نوری با بیان اینکه احساس خطر جدی دشمنان از بیداری اسلامی است که در کشورهای منطقه شاهد آن هستیم، تصریح کرد: وظیفه بسیجیان شناخت دشمن و تقویت وحدت و انسجام است و همانند گذشته و مستحکمتر پشت سر ولیفقیه زمان بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: شجره طیبه بسیج از عاشورای حسینی جان گرفت و بعد از انقلاب اسلامی در روح، دل و جان ملت ایران بار دیگر خودنمایی کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار