حجت الاسلام صدیقی:

جانبازان نور چشم امام و رهبری هستند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه جانبازان نور چشم امام و مقام معظم رهبری هستند، گفت: نباید بگذاریم این عزیزان و این جبهه رفتگان فراموش شوند.
کد خبر: ۱۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶ - 11March 2014

جانبازان نور چشم امام و رهبری هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس؛ حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در یادواره شهید علی شکرالهی که در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، با بیان اینکه آرزو امام و شهدا در تحقق اسلام ناب محمدی(ص) بود، افزود: پروردگار این دنیا را میدان مسابقه ای برای فراهم آوردن ذخایری جهت آخرت آفریده است.

وی با اشاره به اینکه نظام بر روی جانبازان حساب ویژه ای بازکرده، ادامه داد: ما در طول دفاع مقدس خون های بسیاری دادیم لذا نباید بگذاریم عده ای سودجو برای مقاصد خودشان سوء استفاده کنند و مفاسد اقتصادی را بوجود آورند بنابر این باید بین طبقات جامعه توازن ایجاد شود.

وی اظهار داشت: با توجه به فرمایش امیرالمونین علی (ع) که فرمودند امروز میدان مسابقه است، هر کسی در این مسابقه برنده شود به بهشت می رود و هر آن که از غافله جای بماند، گرفتار عذاب آخرت می شد.

حجت الاسلام صدیقی اضافه کرد: ما در کشور مصر شاهد بیداری اسلامی بودیم که امید می رفت این امر باعث شود این کشور به انقلاب اسلامی ملحق شود ولی به خاطر نداشتن رهبری هم چون، رهبر فرزانه انقلاب بسیار کشته و زندانی شدند و اوضاع کشورشان به حالت اول بازگشت.

وی جانبازان را نور چشم امام و رهبری خواند و اذعان داشت: نباید بگذاریم این عزیزان و این جبهه رفتگان فراموش شوند.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: امسال ۷۴ جانباز به لقاء الله پیوستند و به سوی شهدایی که قبلا خودشان آن ها را بدرقه کرده بودند، شتافتند بنابراین در آن دنیا همین شهدا به استقبال جانبازان عزیز می آیند.

وی افزود: اولین فدایی راه ولایت، حضرت زهرا(س) بود که با ولایت، خودش را نگاه داشته بود و حتی گریه هایش هم دفاع از ولایت بود.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: شهدای ما شهدای راه فرهنگ هستند و جانشان را برای تحقق اسلام ناب محمدی(ص) از دست داده اند و راه حضرت زینب(س) را رفتند.     

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار