دریادار فدوی در اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور مطرح کرد

اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق آزاد و خلیج فارس از سال آینده

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: این مژده را می دهم که در سالهای آینده اردوهای راهیان نور مناطق آزاد و خلیج فارس را نیز راه اندازی کنیم.
کد خبر: ۱۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵ - 11March 2014

اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق آزاد و خلیج فارس از سال آینده

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب، سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در سالن 8 هزار نفری شهید باکری (خرمشهر) گفت: خون شهیدان 8 سال دفاع مقدس در این سرزمین نهالی را بنیان نهاد که نسل امروز و آیندگان از ثمره آن بهره خواهند برد.

وی با بیان اینکه در جای جای این سرزمین خون شهدا ریخته شده است، گفت: خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، آن را پایه گذاری کرد و به خلف برحق و صالحش مقام معظم رهبری سپرد تا آن را هدایت و به سمت تعالی حرکت دهد.

دریادار فدوی با اشاره به صحبتهای یکی از نظریه پردازهای آمریکایی در مورد ایران مبنی بر اینکه در برنامه 35 ساله خود به جای اینکه با یک دولت مواجه باشیم با یک انقلاب اسلامی رو به رو هستیم، خاطر نشان کرد: ما باید در این عرصه راه درستی را طی کنیم تا دشمنان به اهداف پلید خود نرسند.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر اساس مبانی که حضرت امام خمینی (ره) پایه گذاری کرد، به پیروزی رسید و این مبانی تا جایی پیش رفت که خون های بسیاری برای آن ریخته شد و به دنبال آن انقلاب اسلامی را استحکام بخشید.

دریادار فدوی با تاکید بر اینکه امام و رزمندگان اسلام موجودیتی برای کفر استکبار قائل نبودند گفت: زمانی که آمریکایی ها سال 65 در خلیج فارس حضور یافتند حضرت امام (ره) آنها را به رسمیت نشناخت و فرمود: آمریکا را در خلیج فارس به خاک مذلت می نشانیم که این موضوع در سال 66 و 67 اتفاق افتاد.

وی در ادامه گفت: این مژده را می دهم که در سالهای آینده اردوهای راهیان نور مناطق آزاد و خلیج فارس را نیز راه اندازی کنیم هر چند که وسعت این سفرها نمی تواند وسیع باشد اما آغاز آن جلوه های کاملی از رویارویی اصل کفر و حق در سال های آخر جنگ خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به جنبه معنوی مناطق عملیاتی جنوب گفت: معنویت این سرزمینها آن قدر قوی است که اگر بتوان به راز دل یک مادر شهید پی برد، میتوان از حداکثر معنویت این مناطق بهره برد. علاوه بر این با تبیین مبانی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و سالهای پس از آن توسط توانمندان، میتوانیم در مقابل حجمههای استکبار بایستیم.

وی با اشاره به تثبیت مبانی انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس گفت: بعضی از سرزمینها اثری را در خود جای دادهاند که حتی انسانهای غافل نیز میتوانند از آن بهره ببرند که مصداق آن کربلاست و میتوان با دلها، قلمها و کتابها اثرات این سرزمینها را ثبت و منتقل کرد.

دریادار فدوی ادامه داد: مهم این است که وقتی از این سرزمین برمیگردیم بتوانیم مبانیای که رزمندگان دفاع مقدس براساس آن انقلاب را استحکام بخشیند را مرور کرده تا تحرکات کوچک دشمن را مهار کنیم.

وی تصریح کرد: امام موجودیتی برای کفر و استکبار قائل نبودند و با همین تفکر توانستند در برابر هجومی که در راس آن عراق قرار داشت و با پشتیبانی استکبار صورت میگرفت بایستند.

نظر شما
پربیننده ها