توسط سخنگوی وزارت خارجه آمریکا صورت گرفت

رد ادعای مقامات رژیم صهیونیستی درباره کشتی ایرانی حامل سلاح

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از اظهار نظر درباره کشتی حامل سلاح که ادعا می‌شود توسط ایران به غزه ارسال شده اجتناب کرد.
کد خبر: ۱۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳ - 12March 2014

رد ادعای مقامات رژیم صهیونیستی درباره کشتی ایرانی حامل سلاح

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "جین ساکی" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طی کنفرانس خبری خود در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره ادعای مقامات رژیم صهیونیستی درباره کشتی ایران حامل سلاح برای نیروهای مقاومت در غزه و واکنش سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به این ادعاها گفت: "اظهارات من همان چیزهایی هستند که قبلا گفتهام. دیروز در این باره به صورت مفصل توضیح دادم و الان چیزی برای اضافه کردن ندارم"

وی در ادامه در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آیا خود آمریکاییها مدرک مستقلی درباره این کشتی دارند، ضمن اجتناب از ارائه پاسخی شفاف گفت: هدایت این عملیات بر عهده اسرائیلیها است. ما یقینا با آنها همکاری و هماهنگی نزدیکی داشتهایم.

خبرنگار مذکور در ادامه بار دیگر پرسید: بگذارید دوباره بپرسم. آیا شما مدرک مستقلی دارد که نشان دهد کشتی حامل سلاح بوده است؟

جین ساکی بار دیگر ضمن امتناع از پاسخ شفاف به این سؤال که نشان دهنده عدم دسترسی آمریکا به مدارکی مستدل بود گفت: هیچ اطلاعات دیگری در این باره ندارم.

لازم به ذکر است، وزیر امور خارجه کشورمان پیشتر این ادعاها را دروغی شکستخورده نامیده است. حماس نیز ارسال سلاح از جانب ایران را قویا رد کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار