ماجرای خواننده انگلیسی که برای جنگ به سوریه رفت

یک خواننده انگلیسی که از جنگ در سوریه به کشورش بازگشته است، از برخی اقدامات عناصر گروه‌های موسوم به «جبهه اسلامی» و «ارتش آزاد» پرده برداشت.
کد خبر: ۱۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴ - 12March 2014

ماجرای خواننده انگلیسی که برای جنگ به سوریه رفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از العالم، "عبدالماجید عبدالباری" سال قبل خانوادهاش را که در غرب لندن زندگی میکنند، رها کرد و برای جنگ به سوریه رفت.

عبدالباری تأکید کرد که در سوریه عناصر مسلح او و دوستش را ربودند و پس از شکنجه، اموال و اسلحهاش را به سرقت بردند و او را رها کردند.

سایت "الحدث نیوز" نوشت: عبدالباری ۲۳ ساله قبل از رفتن به سوریه، به خانوادهاش که در خانهای به ارزش یک میلیون پوند زندگی میکنند گفت که برای «جهاد» به سوریه میرود.

عبدالباری در صفحه توییتر خود نوشت که به همراه دوست انگلیسی خود به سوریه رفت، ولی در آنجا عناصر جبهه اسلامی و ارتش آزاد آنها را ربودند و پول، موبایل و سلاحشان را به سرقت بردند.

روزنامه انگلیسی "دیلی میل" هم گزارش داد: این مطالب حدود یک ماه قبل منتشر شده و سخگوی وزارت خارجه انگلیس هم گفته است که هیچ اطلاعاتی در خصوص این ماجرا ندارد.

با این حال، دیلی میل به نقل از دوستان عبدالباری تأکید کرد که پرخاشگری و تندخویی وی پس از آشنایی با افراد افراطی بیشتر شد.

عبدالباری در اینترنت علاوه بر تمجید از "اسامه بن لادن" سرکرده سابق القاعده، تصاویری را از خودش با انواع سلاح منتشر کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار