حمایت مردم حومه دمشق از نظام سوریه

ساکنان مناطق الجدیده، الکفیر و یابوس طی تظاهراتی گسترده‌ حمایت خود را از ارتش سوریه که علیه تروریست می جنگد اعلام کردند
کد خبر: ۱۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶ - 12March 2014

حمایت مردم حومه دمشق از نظام سوریه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از سانا، ساکنان مناطق الجدیده، الکفیر و یابوس در استان حومه دمشق طی تظاهرات گستردهای حمایت خود را از ارتش سوریه که علیه تروریست ها می جنگند اعلام و جنایات آنها را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات پرچم های سوریه را حمل کردند و در میدان کفیر یابوس تجمع کردند و شعارهایی در حمایت از اتحاد ملت سوریه و در حمایت از ارتش ضد تروریست ها سر دادند و خواستار ادامه عملیات ارتش تا نابودی همه آنها و بیرون کردن این گروه های تروریستی از سوریه شدند.

احمد العکه از مسئولان یابوس اعلام کرد: این تظاهرات در راستای حمایت از ارتش ضد تروریست ها و در حمایت از هیئت دولت سوریه در مذاکرات ژنو ۲ که از آرمان های سوریه دفاع کرد، است.

رغید سعید از دیگر مسئولان منطقه یابوس نیز گفت: منطقه یابوس در حومه دمشق ضد تروریست ها ایستادگی کرد و آنها نتوانستند به آن نفوذ کنند. احمد علی نجم از دیگر مسئولان این منطقه تاکید کرد: ساکنان منطقه با این تظاهرات همبستگی خود را با ارتش و اقدامات آن ضد تروریست ها اعلام کردند و همچنین حمایت خود را از تلاش های آشتی ملی اعلام کردند.

مصطفی عبدالخالق از دیگر مسئولان این منطقه نیز گفت: این راهپیمایی در حمایت از کشور در برابر اقدامات تروریست هاست.شرکت کنندگان در این راهپیمایی حمایت قوی خود را از آشتی ملی و گفتگو به دور از دخالت های خارجی اعلام کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار