شهبازی در گفت‌وگو با دفاع مقدس مطرح کرد

حمله به ایرباس ایران در خلیج فارس نشانه ترس آمریکایی‌ها بود

کارگردان مستند "پرواز صبح یکشنبه" گفت: مردم دنیا به دنبال کشف حقایق عالم هستند، ما در این مستند همه تلاشمان را در راستای انعکاس حقیقت به کار گرفتیم.
کد خبر: ۱۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷ - 14March 2014

حمله به ایرباس ایران در خلیج فارس نشانه ترس آمریکایی‌ها بود

"محمود شهبازی" کارگردان و مستندساز فیلم "پرواز صبح یکشنبه" که مورد تقدیر ششمین دوره از جشنواره مردمی عمار قرار گرفته بود، در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اینکه برخی از عومل داخلی چشمان خود را برروی حقایق دنیا بستهاند اظهار کرد: غربیها در طول تاریخ خیانتهای فراوانی علیه ملت ایران داشتهاند.

شهبازی موضوع مستند "پرواز صبح یکشنبه" را گوشهای از جنایات امریکا علیه مردم ایران دانست و بیان کرد: تاریخ به ما میگوید هر ظلمی بر مردم ایران روا داشته شده است پای امریکا در میان است. مستند پرواز صبح یکشنبه سعی داشته است روایتی صحیح با تکیه بر مستندات رسانههای غربی و منابع خارجی تصویری متکی بر واقعیت حمله به ایرباس ایران در آب های خلیج فارس را نشان دهد.

 کارگردان مستند "پرواز صبح یکشنبه" انگیزه ساخت این پروژه را دغدغهای از سالهای گذشته خواند و گفت: سالها از اتفاق ۱۲ تیر ۱۳۶۷ میگذرد اما متاسفانه هیچ کارگردانی به سراغ این موضوع نیامد تا گوشهای از جنایات امریکا را به رخ مردم جهان بکشاند.

وی در ادامه افزود: روز تشیع پیکرهای قربانیان این جنایت امریکا در مراسم حضور داشتم و از نزدیک به موضوع اشراف داشتم، امروز با ساخت این کار پس از سالها توانستیم گوشهای از عهدی که با هموطنانمان بسته بودیم را ادا کنیم.

شهبازی رویکرد رسانههای غربی را تحریف تاریخ بیان کرد و اظهار داشت: مردم دنیا به دنبال کشف حقایق عالم هستند، ما در این مستند همه تلاشمان را در راستای انعکاس حقیقت به کارگرفتیم اما رسانههای غربی تاریخ را وارونه نشان میدهند.

کارگردان مستند "پرواز صبح یکشنبه" با تاکید بر تولید آثار مستند در حوزه جنایات امریکا در ایران گفت: با توجه به هجمه سنگین تبلیغات رسانههای غربی اگر در راستای ترویج حقیقت جنایات امریکا در ایران اقدام نکنیم از قافله عقب میمانیم.

وی حمله ناو امریکایی به ایرباس ایران در فراز آبهای خلیج فارس را نشان ترس آنها دانست و اذعان کرد: امریکا در خلیج فارس با شکست با رزمندگان ایرانی مواجع شده بود و همین شکست عاملی بود تا اهرمهای فشاری را بر علیه ملت ایران داشته باشند و این حرکت نمود ترس امریکا از ایران بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار