سرلشکر صفوی:

بیش از ۱۸۰۰ پزشک به محرومان خدمات ارائه می‌کنند

مشاور و دستیار ویژه مقام معظم رهبری گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۸۰۰ پزشک و پیراپزشک در استان‌های مختلف به بیماران نیازمند کمک می‌کنند و بیش از سه هزار و ۸۰ نفر بیمار در سراسر کشور تحت پوشش موسسه خیریه امدادگران عاشورا هستند.
کد خبر: ۱۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳ - 13March 2014

بیش از ۱۸۰۰ پزشک به محرومان خدمات ارائه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر "سید یحیی رحیم صفوی" مشاور و دستیار ویژه مقام معظم رهبری ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اشاره به چگونگی راه اندازی موسسه خیریه امدادگران عاشورا اظهار کرد: در حدود 10 سال پیش بهداریهای دفاع مقدس تصمیم بر راه اندازی موسسه خیریهای برای بیماران فقیر را گرفتند که به امدادگران عاشورا ختم شد.

رئیس هیئت امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا افزود: این موسسه با نام مقدس حضرت زهرا(س) کار خود را شروع کرد ودر حال حاضر بیش از یک هزار و 800 پزشک و پیرا پزشک در استانهای مختلف به بیماران نیازمند کمک میکنند که بیش از سه هزار و 80 نفر بیمار در سراسر کشور تحت پوشش این موسسه قرار دارند.

وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی موسسه خیریه امدادگران عاشورا عنوان کرد: در حدود 19 میلیارد تومان خدمات پزشکی به بیمارن فقیری که دچار بیمارهای صعب العلاج و سرطانی هستند ارائه شده است که بیش از 320 پزشک و پیرا پزشک با توجه به وسعت شهر تهران به بیماران تهرانی مستمند خدمات پزشکی ارائه میکنند.

سردار سرلشکر رحیم صفوی خاطرنشان کرد: تمامی خدمات این موسسه به بیماران رایگان بوده و پزشکان خدماتی چون عملهای جراحی و تهیه دارو را به بیماران ارائه میکنند که امیدواریم تا سال آینده در تمامی استانهای کشور خدمت رسانی به بیماران نیازمند داشته باشیم.

رئیس هیئت امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا با اشاره به اینکه بیش از پنج میلیون بیمار دیابتی در کشور وجود دارد عنوان کرد: با توجه به هزینههای بالای درمانی که 300 درصد افزایش یافته است بیماران مستضعف توانایی درمان خود را ندارند که باید مسئولان فکری به حال این بیماران بکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار