دیدار قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید با جانبازان اعصاب و روان مشهد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران همزمان با تاسیس بنیاد شهید و امورایثارگران از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان استان خراسان رضوی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲ - 15March 2014

دیدار قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید با جانبازان اعصاب و روان مشهد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با تاسیس بنیاد شهید و امورایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین "سید حبیب الله حسنی" قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای شاخه گل به دیدار جانبازان آسایشگاه اعصاب و روان مشهد رفت و به آنها ادای احترام کرد.

وی خطاب به مسئولان این بیمارستان که وظیفه خدمت به این جانبازان را عهدهدار شدهاند، اظهار کرد: کار کردن برای عزیزانی که مردان جنگهای روبرو بودهاند و روزگاری در جمع فرماندهان و رزمندگان ما دفاع از میهن عزیزمان را بر عهده داشتند جز با عشق امکان پذیر نیست، همه ما خود را بدهکار این جانبازان عزیز میدانیم و عیادت از آنها وظیفه همه ماست و در کنار آن تقدیر و تشکر از افرادی همچون شما که به آنها خدمت میکنند نیز وظیفه دیگر ما است.

حجت الاسلام حسنی افزود: در سفر آینده به مشهد مقدس زمان بیشتری را برای همنشینی و هم صحبتی با این عزیزان در نظر میگیرم.

بیمارستان جانبازان اعصاب و روان مشهد این روزها میزبان 30 رزمنده و دلاور دفاع مقدس است. علاوه بر این کادر پزشکی این بیمارستان نیز متشکل از افرادی است که سالهای دور در دوران دفاع مقدس همپای شهدا، جانبازان و ایثارگران بودند و امروز حرفه پزشکی و پرستاری را همانند آن روزها در خط مقدمی دیگر برعهده دارند.

نظر شما
پربیننده ها