مهدی چمران:

سیستم جهادی باید جایگزین دیگر سیستم‌ها شود

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که باید سیستم جهادی، جایگزین سایر سیستم‌ها شود، گفت: امروز حرکت جهادگونه نیاز اصلی ماست و برای مقابله با ترفندهای دشمنان باید جهادگونه عمل کنیم.
کد خبر: ۱۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷ - 15March 2014

سیستم جهادی باید جایگزین دیگر سیستم‌ها شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مهدی چمران" عضو شورای شهر تهران در مراسم یادواره سردار شهید مهدی باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا، جانبازان و ایثارگران است، گفت: شهدا پشتوانه حرکات ما بودند وهستند و بدون هیچ چشمداشتی وفی سبیل الله، رشادتها و حماسهها آفریدند و دشمن را از خاک ایران بیرون کردند.

وی با تاکید براینکه باید سیستم جهادی، جایگزین سایر سیستمها شود، گفت: امروز حرکت جهادگونه نیاز اصلی ماست و برای مقابله با ترفندهای دشمنان باید جهادگونه عمل کنیم.

رئیس شورای عالی استانهای کشور با اشاره به اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، به خاطر ایستادگی در مقابل توطئههای دشمنان است که دائم در حال برنامهریزی علیه ما هستند.

چمران در ادامه با بیان مواضع دوگانه غرب وآمریکا افزود: از یک سو دشمنان ما را دعوت به مذاکره میکنند واز سوی دیگر میگویند تحریمها را برنمیداریم و بعد از بحث هستهای، موضوعاتی مانند حقوق بشر را پیش میکشند.

وی با بیان اینکه آنها خود به خوبی میدانند که ما دنبال بمب اتم نیستیم، ادامه داد: دشمنان بهانه جویی میکنند و بحثهایی مانند حقوق بشر را مطرح میکنند، ولی بهتر است بدانند حقوق بشری که در ایران رعایت میشود در خود آمریکا نیز رعایت نمیشود.

رئیس شورای عالی استانهای کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهادت طلبی رمز پیروزی ماست، گفت: مشکل اصلی دشمنان ما، سلاح شهادت طلبی واعتقادات و رهبری ما است.

عضو شورای شهر تهران در خاتمه افزود: باز هم آماده هستیم که در مقابل دشمنان بایستیم و انشاالله نیز به پیروزی نهایی با ایمان واعتقاد و رهبری الهی وهمت بزرگ ملت ایران اسلامی دست خواهیم یافت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار