سردار کرمی:

هدف دشمنان تضعیف ارکان نظام و جایگاه ولایت فقیه است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: تضعیف ارکان نظام و جایگاه ولایت فقیه هدف شوم دشمنان در مقابله با ایران است.
کد خبر: ۱۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲ - 15March 2014

هدف دشمنان تضعیف ارکان نظام و جایگاه ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "جهانبخش کرمی" فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه زنجان اظهار کرد: رفتار و سیره اخلاقی حضرت زهرا(س) نمونه و الگویی برای همگان است.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) با پاکدامنی فرزندان خود را رشد دادند، بیان کرد: فرزندی که تربیت شده آن بزرگوار است، امام حسین(ع) است، کسی که حتی در آخرین لحظههای عمر با برکت خود نیز از یاد خدا غافل نشد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به قیام امام حسین(ع) تصریح کرد: آن بزرگوار برای زنده نگه داشتن اسلام قیام کردند.

این مسئول در ادامه با اشاره به سیره زندگی و اخلاقی حضرت زهرا(س) توضیح داد: تک تک فعالیتهای ایشان الگویی برای همگان است و کسی که با الگوبرداری از ائمه زندگی کند، سعادتمند است.

سردار کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری پیروزی انقلاب اسلامی در ۳۵ سال گذشته اظهار کرد: سپاه و بسیج یکی از نخستین نهادهایی بودند که به دست امام تاسیس شدند.

وی با اشاره به فعالیت بسیج و در صحنه بودن این نیرو در برهههای زمانی مختلف اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر آرزوی امام در زمینه فعالیت بسیج ۲۰ میلیونی تحقق یافته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به کارشکنیهای دشمنان در راستای مقابله با نظام و انقلاب جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی از موارد علاوه بر فتنههای خارجی فتنههای داخلی را نیز شاهد هستیم که این امر موجب ضربه زدن به استقامت و استقلال کشور میشود.

این مسئول با اشاره به اهداف دشمنان در راستای مقابله با نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: تضعیف ارکان نظام و جایگاه ولایت فقیه هدف شوم دشمنان در مقابله با ایران است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه کشور ایران علیرغم دشمنیهای متعدد با همه توان و استقامت در برابر دشمنان ایستاده است، بیان کرد: خوشبختانه طی ۳۵ سال گذشته کشور به موفقیتهای بسیاری دست یافته است.

وی با اشاره به انتخابات باشکوه خرداد ماه و همچنین راهپیمایی روزهای ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: اینها همه نشان دهنده علاقه وافر مردم به ولایت فقیه و رهبری است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار