سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس:

امیدواریم دولت روحانی مثل دولت احمدی نژاد با بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس همکاری کند

به زودی شاهد تولید آثار قابل اعتنایی در حوزه فیلم و سریال، کتاب و رمان، نقاشی و … خواهیم بود.
کد خبر: ۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸ - 11August 2013

امیدواریم دولت روحانی مثل دولت احمدی نژاد با بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس همکاری کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مهر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از ارائه برنامههای پنجساله و یکساله سازمانهای «سینمایی و هنرهای نمایشی» و «هنری و ادبیات دفاع مقدس» در هفته دفاع مقدس خبر داد و ابراز امیدواری کرد که دولت جدید مانند دولت نهم و دهم با این بنیاد همکاری داشته باشد.

سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به افتتاح سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی و سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس، درباه فعالیتهای این دو گفت: امیدواریم با تاسیس این دو سازمان در سیاستگذاری، نظارت، حمایت، هدایت و تولید آثاری هنری موفق شویم که مطمئنم خواهیم شد.

وی افزود: تشکیل این دو سازمان منجر به افزایش تعامل ما با هنرمندان نیز خواهد بود. تشکیل این دو سازمان پیشنهاد هنرمندان و سینماگران و نتیجه مطالبه آنها از ما بود که بنیاد نیز در نهایت مصمم شد تا این دو سازمان را تاسیس کند و انشاالله با حمایت آنها به زودی شاهد تولید آثار قابل اعتنایی در حوزه فیلم و سریال، کتاب و رمان، نقاشی و … خواهیم بود.

کارگر ادامه داد: ما در فرآیند کاری این دو سازمان به دنبال تولید اثر فاخر هستیم. به دنبال این هستیم که فیلمی در ایران ساخته شود که اگر صد سال بعد هم در دنیا به نمایش درآمد، بدانند دفاع مقدس ما در چه ترازی بوده است. از طرف دیگر فعالیت فرهنگی در حوزه دفاع مقدس در بعد فعالیتهای بینالمللی هم بسیار ضعیف بوده است و امیدواریم انشاالله با تشکیل این دو سازمان این موضوع نیز بهبود پیدا کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همچنین گفت: این دو سازمان به طور قطع به حمایت از تهیه مواد خام برای تولید آثار هنری نیز خواهند پرداخت.

وی تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس که در شهریورماه جاری خواهد بود، روسای این سازمانها برنامههای سالانه و پنج ساله خود را برای رسانهها اعلام خواهند کرد.

کارگر تاکید کرد: ما هنوز 10 درصد از فرهنگ دفاع مقدس را نیز در عرصه هنر به نمایش در نیاوردهایم و امیدواریم دولت جدید نیز همانند دولت قبل در این زمینه به ما کمک و با بنیاد همکاری کند.

به گفته کارگر، رئیس سازمان سینمایی دفاع مقدس نیز تا چند روز آینده معرفی خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها