افزایش ساعت بازدید باغ موزه دفاع مقدس در ایام نوروز

همزمان با ایام نوروز تالارهای موزه دفاع‌مقدس، همه روزه به جز روزهای ۲۹ اسفند، یکم و سیزدهم فروردین ماه ۹۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ بعد از ظهر آماده پذیرش علاقه‌مندان است.
کد خبر: ۱۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳ - 16March 2014

افزایش ساعت بازدید باغ موزه دفاع مقدس در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "اصغر رضوانی" مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت اظهار کرد: خانوادههای شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد میتوانند با ارائه کارت ایثارگری به صورت رایگان از تالارها بازدید داشته باشند. همچنین دارندگان تهران کارت، دانشآموزان، دانشجویان و دیگر ایثارگران با تخفیف ۷۰درصد میتوانند از تالارهای باغ موزه دفاع مقدس بازدید کنند.
 
مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس همچنین با اشاره به این مطلب که اعزام کاروانهای راهیان نور شهرداری تهران در ایام نوروز ادامه دارد افزود: اعزام کاروانهای راهیان نور که از سوم اسفند ماه و در قالب اردوهای چهار روزه آغاز شده تا روز نهم فروردین ماه سال ۹۳ ادامه خواهد داشت که در مجموع بالغ بر ۱۶هزار نفر از سوی باغ موزه دفاع مقدس و شهرداری تهران عازم مناطق جنگی جنوب اعزام خواهند شد.
 
به گفته رضوانی، مسافران و شهروندان تهرانی ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری که آماده پاسخگویی است میتوانند بروشورهای معرفی موزه دفاع مقدس را در مبادی شهر تهران و از طریق پایگاههای اطلاع رسانی ستاد گردشگری شهرداری تهران دریافت کنند.

وی اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس که در بزرگراه حقانی، جنب مترو شهید حقانی و روبروی پارک طالقانی قرار دارد با باغ درهای که از بزرگراه شهید حقانی در شمال تا بزرگراه شهید همت در جنوب امتداد دارد دارای فضای مفرحی است که علاوه بر گونههای مختلف گیاهی، ادوات جنگی را نیز به نمایش گذاشته است و خودروهای شهدای هستهای نیز در فضای باز باغ موزه در معرض دید عموم قرار گرفنه است.

نظر شما
پربیننده ها