سردار "رزمجو" در بوشهر تشریح کرد:

برقراری امنیت خلیج فارس با صدها شناور موشک‌انداز و اژدرافکن

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: این نیرو با اشراف اطلاعاتی، به‌کارگیری سامانه‌ها و تجهیزات پیشرفته دفاعی از جمله صدها فروند شناور موشک انداز و اژدر افکن، امنیت قابل قبولی را در خلیج فارس به‌وجود آورده است.
کد خبر: ۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹ - 13August 2013

برقراری امنیت خلیج فارس با صدها شناور موشک‌انداز و اژدرافکن

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دریادار دوم "علی رزمجو" فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری  با خبرنگاران که در بوشهر برگزار شد، با اشاره به آمادگی این نیرو اظهار داشت: این نیرو با استقرار در طول سواحل خلیج فارس از چابهار تا اروند با اقتدار امنیت خلیج فارس را تأمین کرده است.
 
وی افزود: نیروی دریایی سپاه با اشراف اطلاعاتی و شناخت نوع و سطح تهدیدات و بهکارگیری سامانهها و تجهیزات پیشرفته دفاعی از جمله صدها فروند شناور موشک انداز و اژدر افکن و برگزاری رزمایشهای اقتدارآمیز و موفق، هماکنون امنیت قابل قبولی را در خلیج فارس بهوجود آورده است.

سردار "رزمجو" تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با اجرای رزمایش، تمرین، گشت و افزودن شناورهای دریایی بر توان بازدارندگی جمهوری اسلامی افزوده است.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: جمهوری اسلامی در منطقه خلیج فارس با ارتقای توانمندیهای خود به دنبال دفاع از انقلاب و صلح پایدار است.
 
وی افزود: افزایش سطح آموزش نیروی انسانی، تجهیزات و قابلیتهایی که امروز وجود دارد باعث شده در منطقه خلیج فارس دارای شرایط مناسبی باشیم.
 
سردار "رزمجو" اظهار داشت: هدف جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس ایجاد تنش نیست بلکه ارتقای ضریب امنیت و افزایش توان باز دارندگی برابر تهدیدات فرامنطقه ای است، لذا در صورت هر گونه تعرض و تعدی دشمن به آبهای ایران، رزمندگان اسلام به آنان پاسخ کوبنده و قاطع خواهند داد.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: این نیرو علاوه بر حفظ آمادگی در عرصه تهدیدهای سخت، در صحنه مقابله با تهدید نرم دشمن نیز اقدامات مؤثر و موفقی را انجام داده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای برنامههای فرهنگی درون و برون سازمانی از جمله اقدامات مهم نیروی دریایی سپاه در بخش مقابله با جنگ نرم دشمن است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار