سردار سرتیپ بسیجی دکتر کارگر:

همه مسئولان درباره دفاع مقدس اتفاق نظر دارند/ عقب ماندگی فراوانی در حوزه دفاع مقدس وجود دارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی رئیس بنیاد به عضویت شورای عالی فرهنگ عمومی انتخاب شده است که می تواند کمک شایانی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶ - 24July 2013

همه مسئولان درباره دفاع مقدس اتفاق نظر دارند/ عقب ماندگی فراوانی در حوزه دفاع مقدس وجود دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در اولین جلسه شورای عالی هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اساسنامه بنیاد را مصوب مقام معظم رهبری دانست و افزود: هیئت امنای بنیاد متشکل از رئیس ستاد کل  نیروهای مسلح و تعدادی از مسئولین لشکری و کشوری از جمله شش وزیر می باشد که تعداد وزرا می تواند با تصویب هیئت دولت افزایش یابد.

سردار کارگر با بیان این که اولین جلسه هیئت امنا در بهمن ماه سال 91 تشکیل شده است، افزود: بنیاد یک نهاد لشکری و کشوری بوده و تنها رئیس آن در سال های اخیر از افراد نظامی انتخاب شده اند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به فعالیت های گذشته در خصوص دفاع مقدس ادامه داد: عقب ماندگی فراوانی در حوزه دفاع مقدس داریم که با توکل بر خدا، کمک هیئت امنا و شورای عالی هماهنگی باید این عقب ماندگی را با تلاش بسیار از بین ببریم.

سردار کارگر تاکید کرد: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس بنیاد به عضویت شورای عالی فرهنگ عمومی انتخاب شده است که می تواند کمک شایانی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس باشد.

وی در پایان تاکید کرد: دفاع مقدس در میان همه مردم یک نقطه مشترک بوده و مسئولین با هر تفکر و از هر جناحی درباره دفاع مقدس اتفاق نظر دارند که این موضوع یک امتیاز برای دست اندرکاران گسترش فرهنگ دفاع مقدس می باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار