فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی خبرداد

اختصاص 35 بالگرد در طرح نوروزی 93/بکارگیری هواپیمای جدید برای گشت های جاده ای

فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی، از مشارکت در طرح نورزوی 93 خبر داد و گفت: 21 استان توسط تیزپروانان ناجا تحت پوشش هوایی قرار میگیرند.
کد خبر: ۱۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷ - 18March 2014

اختصاص 35 بالگرد در طرح نوروزی 93/بکارگیری هواپیمای جدید برای گشت های جاده ای

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پلیس، سردار خلبان «محمدولی بیرانوند» در خصوص مشارکت هواناجا در طرح نورزوی 93 گفت: طرح نورزوی 93 از 25 اسفند 92 آغاز و تا 20 فرودین 93 ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مبادی ورودی و خروجی پایتخت، بزرگراه ها و اتوبان ها تهران با بیش از 20 فروند بالگرد کنترل می شوند افزود: نزدیک به 35 فروند بالگرد به طرح نوروزی امسال اختصاص داده شده که 21 استان را تحت پوشش قرار می دهند.به گفته این مقام انتظامی، در طرح نوروزی، چند بالگرد در اختیار راهور ناجا قرار می گیرد تا محورهای مواصلاتی تهران و خارج از تهران را کنترل کنند. 

بکارگیری هواپیمای جدید برای گشت های جاده ای

وی با اشاره به اینکه، بازوی قدرتمند پلیس بخش هوائی است، خاطرنشان کرد: کشور ما مرزهای بسیار گسترده ای دارد و تهدیدات حول ما هر روز در حال افزایش است بنابراین ما نیازمند یک پلیس قدرتمند هستیم.

فرمانده هواپیمایی ناجا یادآور شد: امسال وسائل پرنده جدیدی را برای کنترل ترافیک اضافه کردیم به نام هواپیماهای سبک «سستا 206» که به دلیل مجهز بودن به سیستم فیلم برداری در گشت های جاده ای به خصوص جاده های کویری مورد استفاده قرار می گیرند.

نظر شما
پربیننده ها