سردار اصلانی عنوان کرد

ایجاد امنیت مضاعف با استقرار 150 ایستگاه موقت پلیس در آستانه نوروز

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به فعال شدن 150 ایستگاه موقت در جاده‌های درون و برون شهری این استان گفت: ایجاد امنیت مضاعف با استقرار ایستگاه‌های پلیس یکی از تمهیدات پلیس در نوروز است.
کد خبر: ۱۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵ - 19March 2014

ایجاد امنیت مضاعف با استقرار 150 ایستگاه موقت پلیس در آستانه نوروز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "ناصر اصلانی" با اشاره به روزهای پایانی سال و تمهیدات ویژه پلیس برای تامین امنیت مناطق غرب استان تهران در ایام تعطیلات نوروز93 گفت: با توجه به مواصلاتی بودن راههای شهرستانهای این استان و نزدیکی به پایتخت، به منظور تامین امنیت مطلوب در جادهها و شهرهای غرب استان تهران، تمهیداتی اندیشیده شده است. 

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: نیروی انتظامی غرب استان تهران در صدد است با افزایش واحدهای گشتی و استقرار پایگاه های ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرها در ایام نوروز، امنیت وآسایش هرچه بیشتر شهروندان را فراهم آورد.
 
این مقام انتظامی با اشاره به مسافرتهای شهروندان در ایام نوروز و کاهش حضور مردم در منازل، گفت : رسیدگی به جرائمی همچون سرقت از جمله بخشهایی است که به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به فعال شدن بیش از 150 ایستگاه موقت در جادههای درون و برون شهری گفت: ایجاد امنیت مضاعف با استقرار ایستگاههای پلیس یکی از تمهیدات پلیس در نوروز بوده و همچنین قرارگاه نوروزی از 25 اسفند بصورت شبانه روزی آغاز به فعالیت کرده است.
 
رئیس پلیس غرب استان تهران یادآورشد: به منظور جلوگیری از سرقت و کیفقاپی، افزایش گشتهای پیاده و حضور پررنگ پلیس در مراکز خرید از دیگر اقدامات نیروی انتظامی غرب استان تهران است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار