سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی به بیمارستان قائم مشهد منتقل شد

برادر سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی از انتقال وی به بیمارستان تخصصی ریه «قائم» مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷ - 19March 2014

سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی به بیمارستان قائم مشهد منتقل شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مرتضی نیکخواه بهرامی" بردار محمد باقر نیکخواه، در گفتوگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از بهبود نسبی وضعیت برادرم، با صلاحدید پزشکان روز گذشته (سهشنبه 27 اسفندماه) وی از بیمارستان امدادی شهید «کامیاب» به بیمارستان تخصصی ریه «قائم» شهر مشهد منتقل شد.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر چه لختههای سر ایشان جذب شده است اما به دلیل عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی همچنان ریههای سردار نیکخواه خون ریزی دارد و خونها به وسیله دستگاه «ساکشن»،تخلیه میشوند.
 
نیکخواه درباره زمان انتقال سردار محمدباقرنیکخواه به بیمارستان «بقیةالله» تهران نیز گفت:هفته گذشته قرار بود این کار انجام شود اما به دلیل وضعیتی که برادرم دارد و مخالفت پزشکان به دلیل فشاری که بر ایشان میآید این موضوع به روزهای آینده و بهبود بیشتر وی موکول شده است.
 
سردار محمدباقر نیکخواه در دوران هشت سال دفاع مقدس فرمانده جنگهای نوین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و چند سال مسئول تبلیغات جبهه و جنگ «قرارگاه کربلا» بوده است.وی ساعت 16:30 دقیقه روز چهارشنبه هفتم اسفندماه در مسیر رفتن به زیارت امام رضا(ع) در خیابان دانشگاه مشهد و بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس دچار خون ریزی مغزی میشود و پس از این حادثه مورد عمل جراحی قرار گرفت.
 
سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی در کنار سمتهایی که در دوران دفاعمقدس داشته است، به عنوان پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس هم کتابهایی همچون «جنایت جنگی» و «ماشین روحیه» را به چاپ رسانده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار