سعید عدالت نیا:

تمرین را در بیمارستان هم کنار نگذاشت / از سوی فدراسیون کاراته مربی تیم ملی کاراته سبک های آزاد برون مرزی شدم

جانباز 25 درصد دفاع مقدس اظهار داشت : با بخیه هایی که بر روی شکمم داشتم، تمرین برای شکستن اجسام سخت در بیمارستان را رها نکردم و توانستم در سال 1375 مقام اول کشوری را از ان خود کنم.
کد خبر: ۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱ - 29July 2013

تمرین را در بیمارستان هم کنار نگذاشت / از سوی فدراسیون کاراته مربی تیم ملی کاراته سبک های آزاد برون مرزی شدم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سعید عدالت نیا" جانباز 25 درصد دفاع مقدس متولد سال 1354 و نخبه بسیجی استان یزد است.عدالت نیا صاحب چند مدال در در ورزش های رزمی  است، مهارت وی به اندازه ای است که چندین بار بعنوان داور در مسابقات آسیایی انتخاب شده است. 

این جانباز دفاع مقدس درخصوص نحوه جانبازی به خبرنگار دفاع پرس می گوید: در منطقه ی حاج عمران که  نام پادگانی در 12 کیلومتری مرز ایران و عراق و در جاده مواصلاتی پیرانشهر رواندوز(عراق) واقع شده است مجروح شدم. این پادگان در "عملیات والفجر 2"  به تصرف رزمندگان اسلام درآمد. در پایگاه "کانی خدا" بر اثر اصابت ترکش  خمپاره 60  و در درگیری های حاج عمران از ناحیه ی شکم و پای راست مجروح شدم.

عدالت نیا با بیان اینکه فعالیت ورزشی را از سال 1359 آعاز کرده است، افزود: از سال 1359 تا 1363 با تشویق پدرم در رشته ی ژِیمناستیک فعالیت داشتم اما از سال 1363 بنا به علاقه ی شخصی خودم در رشته ی کاراته آزاد شروع به فعالیت کردم.

عدالت نیا اظهار داشت:  حدود 22 سال است که مربی کاراته هستم وامسال از سوی فدراسیون کاراته به عنوان مربی تیم ملی کاراته سبک های آزاد (سبک کن شین کان) به منظور اعزام به مسابقات برون مرزی برگزیده شدم.

وی به مقام هایی که در طی این سال ها کسب کرده اشاره نمود و افزود:  در مسابقات جهانی "شکستن اجسام سخت" سه بار رتبه ی اول، مسابقات "مبارزه" دو بار رتبه اول و یکبار رتبه سوم و در "کاتای انفرادی" یک بار رتبه ی دوم را کسب کردم.

مربی تیم ملی کاراته سبک های آزاد کشورمان درباره ادامه ی فعالیتش در حین مجروحیت گفت: با بخیه هایی که روی شکم داشتم، تمرین را برای شکستن اجسام در بیمارستان روی یک تکه آجر آغاز کردم. بعد از تمرین بسیاردر سال 1375 مقام اول کشوری شکستن اجسام سخت را از آن خود کردم.

شایان ذکر است، این جانباز کشورمان دارای عناوین متعدد کشوری و جهانی است که قهرمانی در شکستن اجسام سخت و همچنین قهرمانی در مبارزه کشوری ازاین جمله است .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار