افتتاح دو باب حسینیه شهدا در کرمانشاه

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، از افتتاح دوباب حسینیه شهدا در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱ - 21March 2014

افتتاح دو باب حسینیه شهدا در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ازکرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین هادی عسگری معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، با اشاره به نقش شهدا در دفاع مقدس، گفت: فداکاری و ایثار شهدا سربلندی اسلام، انقلاب و ایران را رقم زد.

وی با بیان اینکه خون شهدا باعث شکوفایی ایران شد، تصریح کرد: امروز سرافرازی، عزت، پیشرفت، ایمان، امنیت، تمایت ارضی و استقلال همه ی ما مرهون رشادت های کسانی است که جانانه از خاک وطن دفاع کردند.

حجت الاسلام عسگری، با بیان اینکه شهدا از تمام تعلقات دنیوی و علایقشان گذشتند تا اسلام بماند، افزود: امروز وظیفه داریم، که مانیز با دوری از هوای نفس از اسلام، انقلاب و رهبر مان دفاع کنیم.

حجت الاسلام عسگری، افتتاح این حسینیه ها را منشا خیر و برکت دانست و گفت: اینکه خود خانواده های شهدا و ایثارگران بتوانند فرهنگ ایثار وشهادت را به نسل جوان منتقل کنند، تاثیرگذاری بیشتری در جامعه دارد.

وی گفت: رونمایی از سه کتاب و دو عنوان نرم افزار در حوزه شهادت، کاشت 9800 نهال به نیت شهدای کرمانشاه، تجلیل از خانواده شهدای دانشجو و شهدای ورزشکار و برگزاری یادواره شهدا در شهرستان های کرمانشاه، گیلانغرب و روانسر از مهم ترین عناوین برنامه های روزهای پایانی سال بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار