امام جمعه گرمسار:

مدیران کارشان را در سال جدید از گلزارهای شهدا آغاز کنند

امام جمعه گرمسار گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی استان سمنان باید کارشان را در سال جدید از گلزارهای شهدا آغاز کنند.
کد خبر: ۱۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶ - 22March 2014

مدیران کارشان را در سال جدید از گلزارهای شهدا آغاز کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی مهدینژاد پیش از ظهر امروز به مناسبت آغاز سال نو در آیین غبارروبی مزار شهدای گرمسار اظهار کرد: با تحویل سال نو، تحولی در طبیعت صورت میگیرد که تمام آن نشانه لطف و برکت خداوند متعال است.

وی تصریح کرد: در کنار قبور پاک شهدا، سال نو را آغاز کرده و از شهدای حاضر در این مکان طلب شفاعت میکنیم.

امام جمعه گرمسار گفت: عید باستانی نوروز زمان جدیدی برای ماست تا بیشتر خدمت کنیم و امید است دلهای ما نیز نو شود.

قرائت حدیث کسا و پخش بیانات مقام معظم رهبری از برنامههای این مراسم بود که در گلزار شهدای گرمسار برگزار شد.

همچنین یکی از خادمان شهدای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: خادمان شهدا محبوب خدا هستند؛ زیرا اگر محبوب نبودند، خادم شهدا نمیشدند.

امین عبدالله زاده به توصیف حال و هوای مناطق عملیاتی پرداخت و اظهار داشت: حالتی که شما سالهاست به دنبال آن هستید، در مناطق عملیاتی جنوب کشور پیدا میکنید.

وی با بیان اینکه حضور در این مناطق انسان را از فضای شهری دور میکند، افزود: یکرنگی و صمیمیتی که در شهر نبود؛ در این فضا آنها را پیدا کردیم به همین دلیل است که خادمانی که تجربه فعالیت و حضور در این مناطق را دارند، دوباره داوطلب حضور در این مناطق میشوند.

این خادم شهدا ادامه داد: فردی که شاید در شهر خود شرایط معمولی را تحمل نکند، وقتی به عنوان خادم دراین فضا قرار میگیرد، سختترین شرایط را درک میکند.

عبدالله زاده با بیان اینکه خدمتگزاری به زائران مناطق عملیاتی افتخار خادمان شهداست، ابراز داشت: خادمان شهدا باید تمام تلاش خود را بهکار گیرند تا خدمتشان را به نحو احسن ارائه دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار