قدرت‌نمایی گردان‌های قسام با پخش یک ویدیو

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تیررس نیروهای مقاومت قرار داشت

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با پخش ویدیویی تاکید کرد که در زمان بازدید موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از یک تونل در نزدیکی نوار غزه، وی در تیررس نیروهای مقاومت بود و آن‌ها به آسانی توانایی هدف قرار دادن وی را داشتند.
کد خبر: ۱۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷ - 22March 2014

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تیررس نیروهای مقاومت قرار داشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از یونایتدپرس اینترنشنال گردان های قسام جمعه شب ویدیویی پخش کرد که در آن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیده می شد که هنگام حضور در نزدیکی نوار غزه در تیررس نیروهای مقاومت قرار داشت و این نیروها به آسانی می توانستند وی را شکار کنند.

در این ویدیو که گردان های قسام آن را ضبط و شبکه الجزیره قطر آن را پخش کرد، وزیر جنگ رژیم صهیونیسیتی دیده می شود که در حال بازدید از تونلی است که ارتش رژیم صهیونییستی از کشف آن خبر داده بود.

یک مقام آگاه در حماس گفت: دستگاه های رصد و شنود گردان های قسام موفق شد رسیدن یعلون و همراهان وی را به این منطقه رصد کند و در این حال وی و همراهانش در تیررس تک تیراندازهای مقاومت بودند .

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه گذشته از کشف یک تونل در جنوب نوار غزه خبر داد که این تونل نوار غزه را به اراضی اشغالی مرتبط می کرد اما حماس با کم اهمیت دانستن این کشف اعلام کرد که رژیم صهیونیستی این تونل را کشف نکرده است بلکه به دلیل فرسایش خاک در پی باران های اخیر این تونل فروریخته و پدیدار شده است ، علاوه بر این این تونل قدیمی و از مدت ها پیش غیر قابل استفاده بوده و مقاومت از آن استفاده نمی کرده است.

گردان های قسام تصاویری از داخل این تونل منتشر و تاکید کرده است که آن ها این تونل را حفر کرده اند.

این تونل در عمق شش تا هشت متری زمین حفر شده بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار