استاندار کرمانشاه:

هیچ زبان و قلمی قادر به بیان سختی‌های جانبازان نیست

استاندار کرمانشاه گفت: همه ما مدیون رشادهات شهدا و جانبازان هستیم و در مقابل خانواده‌های آنان و خود این عزیزان مسئولیت داریم.
کد خبر: ۱۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ - 23March 2014

هیچ زبان و قلمی قادر به بیان سختی‌های جانبازان نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مهندس "ابراهیم رضایی بابادی" استاندار کرمانشاه در دیدار با تعدادی از جانبازان 70 درصدی، اظهار کرد: بسیار خوشحالم در اولین روزهای سال جدید به دیدار جانبازان جنگ تحمیلی که سلامتی و تندرستی خود را تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کردهاند، آمده ام و بدون تعارف عنوان کنم که همگی ما مدیون رشادتها و پایمردهای شما عزیزان در جنگ تحمیلی هستیم.
 
استاندار کرمانشاه با اشاره به سختیها و مشکلات یک جانباز 70 درصدی یا یک جانباز قطع نخاعی گفت: متاسفانه سختی و مشکلات این افراد که " هیچ زبان و قلمی قادر به بیان سختیهای آنان نسیت" برای عدهای آشکار و مشخص نیست و این عزیزان اگر برای حل مشکل خود به ادارهای مراجعه کنند امکان دارد با رفتار ناشایست فردی روبرو شوند اما همگان بدانند اگر چنین موضوعی مشاهده گردد به هیچ عنوان قابل گذشت نخواهد بود.
 
رضایی بابادی گفت: اگر فردی فقط هشت ساعت یا کمتر در ویلچرهای این عزیزان و یا در وضعیتی قرار گیرد که قادر به هیچ حرکتی نباشد آن زمان با سختیهای جانبازان 70 درصدی و قطع نخاعی آشنا خواهد شد و در این شرایط هر کاری که برای حل مشکلات جانبازان لازم باشد در اسرع وقت انجام خواهد داد.
 
استاندار کرمانشاه گفت: خانواده های این عزیزان نیز با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که کار و مشکلات آنها کمتر از جانبازی نیست.
 
رضایی بابادی ادامه داد: هر فردی در هر نظامی که سلامتی خود را برای دفاع از کیان آن کشور به خطر انداخته است برای آن کشور ارزشمند است اما جانبازان در ایران اسلامی علاوه بر پاسداری از حیثیت و مرزهای کشور، به لحاظ اعتقادی و بر مبنای فرمایش ولی فقیه در جبههها و درگیری با دشمنان حاضر شدند که این کار و تلاش این عزیزان بسیار ارزشمندتر است.
 
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هیچ اجر مادی جوابگوی رشادتها و سختیهای جانبازان نیست‘ خواستار تشکیل کارگروه و شورایی برای تسهیل و روانسازی کارهای جانبازان 70 درصدی و قطع نخاعی در مراجعه به ادارات شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه آقای جعفر همتی که تازگی به عنوان مشاور عالی استاندار انتخاب شده است با مشکلات و مسائل جانبازان آشنایی کامل دارد و بدون تردید با حضورش مشکلات این عزیزان سریعتر و بهتر در هماهنگی با ادارات و سازمان های دولتی رفع خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار